2010. október 20., szerda

Ismét a fedélzeten

Megfázás, és horgásszabadság után újra kezdem a munkát. Ez ma kimerült egy focimeccsben. Az ellenfél (mi 3-ak vagyunk, ők 4-ek, szóval rangadó) viszonylag hamar megszerezte a vezetést, és összességében jobban is játszott, lőtt vagy három kapufát is, de mégis mi nyertük a meccset 2-1-re. Ráadásul mind a két gólt én szereztem, egyet jobbal, másikat ballal ;-) Ez azért is alakult jól, mert ebben a két támadásban vettem csak részt, végig hátul irányítottam. Ja, és mindkét lövés megpattant egy védőn, tehát még mákom is volt, de ezt már nem nézi senki, a végeredmény számít ;-)

Holnap pedig folytatódik a belles munka. A megfázás még lappang bennem, szóval nem csinálom ki magam, inkább erőgyakorlatok lesznek.

2 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Szép volt nyomigyerek :) Holnap majd nyomhatsz te is egy olyat, amit mi ma végigszenvedtünk Csilla vezetésével! 1000 swing! Durva volt, de én végeztem elsőnek :) Ja és nem számoltam el magam :D Ja és 1 óra volt kb míg meglett!

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    Na az nem rossz gyíkarc ;-)
    Én kihagyom most, de egyszer tervben van.

    VálaszTörlés