2010. július 9., péntek

Mára 2db MetCon volt soron, csakhogy szokjam a gyűrődést!

MetCon I:

5 kör időre
5 DL 125 kg
10 Burpee

Eredmény: PR 7'38" (7'45")

Na bazd meg, erre abszolút nem számítottam, először még az időt sem akartam mérni és nagyon nehezen álltam neki!
A gyakorlat közben hallottam a háttérből, hogy valaki elsüti hogy mi ez az aerobik gyakorlat, persze reflektálni rá nem volt erőm! Miután végeztem kifeküdtem, minden egyes levegővétel úgy hallatszott mintha lenyeltem volna egy sípot!

MetCon II:

3kör
100 szimpla ugrálókötelezés
50 guggolás

Időt nem mértem, a lényeg azon volt hogy végigtoljam!

SMR

2 megjegyzés:

  1. :OOO miii a f.sz?!...aztaqrva barátocskám, már azért gratula, hogy nekiálltál annak a szarnak.
    Az időeredményért meg külön taps!!!

    ...azért a levezetésnek érdekes módját választottad azzal a plusz 150 guggolással :) elemelés+burpee+ugrálókötél+guggolás...hmmm...betyár nehéz lesz lépcsőzni...arról nem is beszélve, hogy a wc-re leülés majd megint külön mutatvány lesz ;-)

    VálaszTörlés
  2. Eddig nincs probléma! ;-) (Remélem nem lesz hasmarsom!)

    VálaszTörlés