2010. július 20., kedd

Tegnapi edzés:

Ákossal részt vettünk első kettlebell óránkon, melyet Mészáros Krisztián RKC tartott.

Összesen négyen voltunk a csoportban, és amíg a két haladóbb dolgozott, Krisztiánnak volt ideje velünk foglalkozni. Nem részletezem, hogy miket csináltunk, a lényeg, hogy rengeteget swingeltünk.
Alapjában jó volt a technikánk, de azért volt mit csiszolni.
A sok feszített koncentrált swingnek elég kajak izomláz lett az eredménye. Érzem a hátam, seggem, meg a combhajlítókat, pedig "csak" 16 kg-val dolgoztam.
Szerdán folyt. köv.

Ma 90' foci volt kispályán salakon. Csak edzőmeccs volt, amit 3-2 nyertünk. Egy legurított szögletet vágtam a rövidbe laposan.

Itthon SMR. (ezt a Z Neural warm up mellett minden nap csináltam)

6 megjegyzés:

  1. Ákos

    Már ma is totál érzem a seggem, meg a hajlítókat! Mi lesz akkor holnap? És még azt gondoltam, hogy megvan hozzá a kondi :)

    VálaszTörlés
  2. MáT: kondi?!...miről beszélsz gyíkarcúkám?! ;-)
    nekem ma még durvább, de remélhetőleg este megint swingelünk egy keveset, és ezzel kihajtjuk az izomlázat ;-)

    VálaszTörlés
  3. Sopronban rajtatok kívül csak 2 fő jár kettlebellre? Ez borzasztó!

    Bár, amikor annó én gondolkodtam rajta, hogy megcsinálom az RKC képzést és Sopronban indítok csoportokat - az előzetes körbekérdezéseim alapján - kb. ennyi érdeklődőre számítottam. :(

    Azért nektek hajrá, kitartás!

    Üdv:

    egy ex-soproni

    VálaszTörlés
  4. Sajnos Sopronban nem igen hallottak még a kettlebellről! Mondjuk ez az RKC-n is múlik hogy mennyire akar vele komolyan foglalkozni!
    Egy Kettlebell Intro szerintem segítene a dolgon.

    VálaszTörlés
  5. Szoktam azért "hazajárni" Sopronba, egyszer edzhetnénk együtt!

    Üdv:

    Zoli

    VálaszTörlés
  6. MáT:

    Zoli, itt a blogon megtalálsz minket majd, ha Sopronban jársz. Közös edzésben mindenképp benne vagyunk ;)

    Igen, sok múlik a marketingen. Én így Sopronból Ausztria felé támadnék, de nem vagyok RKC, meg inkább arra próbálok koncentrálni majd, hogy a "normál" melóból éljek meg, és ne kelljen a napi meló után még oktatni.
    Ha meg csak ennyi ember érdeklődik, akkor főleg nem éri meg a befektetés: RKC, súlyok, terembérlés, netán FMS instruktori még.

    VálaszTörlés