2010. július 6., kedd

Traxi elmegy szabira, ebből mi következik, hogy szar idő lesz! Természetesen Balatonra nem indultunk el, mert reggel borult volt az idő!
Visszaaludtunk 1/2 10ig, megfőztük az ebédet és elmentünk edzeni!

A: Vállból nyomás
1x5 / 40 kg
1x5 / 50 kg
1x5 / 55 kg
1x5 / 60 kg
1x5 / 65 kg
1x3 / 70 kg

B: Kipping 3x5 (mindegyik ismétlésnél a mell a rúd felett volt)

C: Fekvenyomás 2x12 / 80kg; 1x10 / 80kg

D: Bicepsz rúddal 3x10 / 25kg

E: Tolódzkodás 2x10

MetCon:

5 kör (2 lett belőle)

5 Thruster 42,5kg
7 Felvétel ölből 42,5kg
9 SDHP 42,5kg


Egy állat vagyok, kiválasztottam a legkeményebb MetCon-t, amikor állóképességem sincs és levegő sem volt a teremben így szolid és visszafogott 2 azaz kettő kör jött össze! Nevetséges!

Mondhatjuk úgy is hogy ez a mai edzés egy erőpróba volt a kezemnek és azt kell hogy mondjam "minden rendben ment"! Kipping közben egyáltalán nem éreztem fájdalmat, miután abbahagytam akkor érzetem egy picit, de hamar elmúlt! A héten még beiktatok egy alsótest edzést meg talán egy futópályát hogy a kezem tudjon pihenni!

Az elmúlt időszak erőtlenebb edzéseinek meglett az eredménye, a kemény munkával felépített állóképesség huss elszállt a pi...ba! Ezért is lesz jó áttérni egy picit a Kettlebellre, bízom benne hogy visszahozza az állóképességet és mivel semmilyen viszonyítási alapom nincs (snatch teszt....stb) hétről-hétre jobb és jobb lehetek ami számomra óriási motivációt adhat a MetCon-os edzésekhez is!

3 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen volt az első pár edzés, mikor szünet után újra elkezdtük tolni, szóval nopara.
    Meg most már ideje lenne keményen belehúznotok, MáT is csak sütteti a fenekét. Azt ha majd jön a CF tábor, akkor meg mi lesz? :D

    VálaszTörlés
  2. no para, nem hajt minket a ceglédi freak ;-) Na meg én öreg sportoló szeretnék ám lenni ;-)
    Jah, és volt már olyan gyerök, aki 1év alatt csodákra volt képes... há' akkor MáT papának mé' ne mehetne ;-))

    VálaszTörlés
  3. Trax, SDHP-ből 10 lett volna ;-)

    ezt már szeretem, amikor javuló kézről írsz ;-)

    Hát tényleg nem volt ma vmi fullos az idő. Strandra lekúsztunk, de nem fürdött senki, és csak hébe-hóba sütött ki a nap.

    VálaszTörlés