2010. július 5., hétfő

Régen tévedtem a blog fele úgyhogy most pótlok mindent, bár érdemben nem történt semmi!

Múlt héten csütörtökön edzettem volna csak rég nem látott cimboráim hívtak, hogy menjek velük a Fertőre dumálni egyet. Az invitálást elfogadtam és még két sör is lecsúszott ;-)!

Pénteken Alizzal szabin voltunk és mivel jó idő volt ezért idén először sikerült kijutni a strandra hogy egy kis nyári barnaságot magunkra szedjünk!
Hétvégén a Tómalmon a kertben pihengettünk!

Elérkeztem a mai naphoz, mondanom sem kell hogy reggel még úgy volt hogy lesz mozgás, de egész nap nyomott a hangulatom és itthon maradtam!

Holnap újabb 3 nap szabi kezdődik és elméletileg holnap reggel lemegyünk a Balatonra (Vonyarcvashegy), ha jó idő lesz és ajánlom hogy jó idő legyen mert ha nem akkor.......

Kezem úgy érzem egyre jobb, bár nem tudom mi lenne ha kellőképpen megterhelném - mondjuk egy Fran-nal ;-) - nem merek kockáztatni szép lassan akarom a terhelni!

Végezetül pedig, beneveztem egy masszázstanfolyamra, ami most vasárnap kezdődik! Egy kis pluszjövedelem nem árt a meló mellett és különben is jobb ha több lábon áll az ember! Nem lesz egyszerű ügyfélkört kialakítani, de ahogy a Die Hard 3-ban is megmondták: "Kockázat nélkül nincs győzelem"! A későbbiekben pedig szívesen dobbantanék tovább Ausztriába!

Mára ennyi okoskodás elég!

2 megjegyzés:

  1. milyen masszázs?
    alaposan tanuld ám meg az anatómiát az elején.
    Könnyen lehet, hogy Ausztriában találkozunk :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre még semmi komoly dologra nem kell gondolni csak egy (svéd) frissítőmasszázs tanfolyam! Szeptemberben indul egy gyógymasszázs tanfolyam azt kéne megpróbálni, de még nem áll rendelkezésre elég lovetta!
    Pont az anatómia része érdekel a legjobban, bár mivel ez egy gyorstalpaló nem tudom mekkora hangsúlyt fog kapni!
    Amióta megvettem a SMR hengert utánaolvastam egy-két dolognak és egyre jobban érdekelnek az izmok funkciói,tapadása stb...

    VálaszTörlés