2010. július 29., csütörtök




Vettem ma a Baumaxban fél kiló 42x120-as szöget. Nem tudtam, milyen méretű kéne, de első ránézésre ez tűnt méltó ellenfélnek. Hát az volt, de egész könnyen legyőztem ;-) Majd jól elhajtogatom az összeset, aztán veszek vmi combosat. Ja, ez a kis mutatvány edzés végén volt.

Edzés itthon:

SMR, Z Neural Warm up

A: Katonai nyomás:

8kg - 5@
16kg - 5@
24kg - 3x5@

B: Pistol (súly rögzítésben):

8kg - 5@
16kg - 4x4 (na ez a rész elég kemény volt)

...és végül az egy szem szög meghajlítása.

C: Haskerék térden 1x40

SMR

2 megjegyzés:

  1. nem értem, miért nem fél kiló párizsit vettél. na örülök hogy végre mind a kettőtöket lehet olvasni, nem csak henyéltek :D

    VálaszTörlés
  2. MáT:
    azé' nem párizsit vettem, mert hamarosan olyan kemény leszek, hogy meghajlítom a szöget, és rámorzsolom puszta kézzel a kenyérre ;-)

    Edzeni meg muszáj, célok megvannak, szóval nincs mese, nyomni kell ;-)

    VálaszTörlés