2010. július 28., szerda

Na szóval, kicsit keveset jutottam géphez itthon, szal most pótlok.

Hétvégén vagánykodtunk kicsit a helyi kalandparkban, meg tesómat kicsaltam egyet a pályára edzeni. Inkább csak vezényeltem neki, de közben húzódzkodtam keveset, meg összejött kb 2km laza kocogás.

Hétfő: kettlebell edzés volt. Sok swinges kocogós 12 perces játékkal kezdtünk. Terem egyik végében 15x swing 16kg-val, kocogás oda-vissza-oda, majd a másik oldalon 15x swing 20kg-val. Jól esett!
Utána a török felállást tanultuk, gyakoroltuk. Ez szintén jó volt, és nagyjából el is ment az óra.

Kedd: 90' foci salakon, kispályán. Edzőmeccs, 5-1-re nyertünk, egyszer köszöntem be megint.
Itthon meg a múltkor kettétépett fél pakli pókerkártya maradványait feleztem meg megint, majd jött még kis fogáserő.

A: "Mezei" gripper: 3x20-20
B: Két befőttesgumi szétnyitás ujjakkal: 3x20-20

Ma: kettlebell edzés intervallumos swinggel, majd clean tanulással, majd cleanes móka 16,20,24kg-val, majd a végén vegyes feladatsor, amiben 16kg-val dolgoztam, de az alkarom úgy elszállt, mint a győzelmi zászló ;-) A bal váll kicsit zizi lett, szóval hengerezek, Z-zek kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése