2010. július 15., csütörtök

Már megint rég voltam blog közelben, zajlik az élet és most semmi időm nincs sajnos az edzéssel foglalkozni!

Múltkor írtam a hogy jó elkezdeni ezt a masszázstanfolyamot, hogy több lábon álljon az ember! Úgy néz ki hogy új meló után kell néznem, mert sajna nem pörög annyira az autós biznisz! Találtam is egy jó lehetőséget, bár egyenlőre ezt csak másodállásnak gondolnám! Egy osztrák cég mostanában (múlt október) nyitott Magyarország fele! Terjeszkedne tovább a nyugati régióban (Vas és Zala megye)! Szeretnék egy kis segítséget kérni az Egerszegi kettlebell fanatikusoktól, gondolok itt elsősorban Anikóra illetve Efg-re! Lécci jelezzétek, ha igen a válaszotok utána írok egy mailt, hogy mit is szeretnék pontosan (nem kell nagy dolgokra gondolni)!

Ma volt egy jó kis túrám!
Reggel 1/4 7kor indultam Nyíregyházára egy autóért! 13 órára már ott is voltam 14 órakor már vissza is indultam és 18:15kor már itthon is voltam! Mostanában nem akarok vonatra ülni, bár IC-vel mentem, de így sem volt ajándék! Hazafele sima ügy volt szerencsére volt klíma a kocsiban!

Most ennyire futotta!

1 megjegyzés:

  1. Mondja kérem, miről van szó :)
    efg kukac zalaszam pont hu lesz az ímél cím

    VálaszTörlés