2010. július 22., csütörtök

Tegnap:

Ákossal kettlebellen voltunk. Bringa oda kb 5 kemény km ;-)
Ismét elég sok swing következett, új dologként pedig az egykezes swinget gyakoroltuk. Végig 16kg-val dolgoztam, de az egykezes swingnél csak egy 20-as bell jutott.
Mindezt H2H swing és Power swing követték, és végül hídtartással, nyújtással zártunk.
A swing 30"on/20"off és a záró gyaksi H2H swing 1'on/1'off intervallumos mókák szépen kiszívták az enerdzsit.
Bringa haza 5 km.

Ma:

A tervezett átmozgatás végül örömedzéssé nőtte ki magát. SMR, Z Neural wu után gyakoroltam egy kicsit az új placcomon, amit ma vettem a Tesco-ban ;-) (...a ceglédi Alcatrazból loptam az ötletet ;-) )


A: Bottom up press:

jobb kéz: felkúsztam 24kg-ig. Ment párszor 1 ismétlés, majd 2x is sikeredett 2 ism.
bal kéz: 24kg-val egy fél ismétlés sikeredett. Ez is fejlődés, mert eddig a BUC sem nagyon ment vele.

Aztán jöttek a Pistol-ok... Utólag, a videókat visszanézve figyeltem fel a zenére... :-) Vmi elég old school bulizós gyűjtemény :-) Vicces így hallani, bár nekem közben nem lényeg mi megy, csak vmi zizegjen. Aztán volt még sikeres akció után füttyentés...hát azt sem tudom, hogyan jött, de nem kell vele foglalkozni, a sikeres gyakorlat a lényeg ;-)

B: Pistol: bemelegítő sorozatok

8+24kg - 1x 1-1 (a balosnak kifejezetten örültem)


16+24kg - 1x1 jobb láb...előtte kíváncsiságból mértem egy testsúlyt edzőruhában: 73.2kg, szóval így nem is olyan rossz ez a 40kg, főleg, hogy azt mondják, ha rögzítésben vannak a súlyok, akkor nehezebb az ügy ;-)

Móka rész...

C: Bottom up pistol:

8kg - 1x 1-1

16kg - 1x1 jobb láb...tetszett ;-)



D: Over head pistol:

8kg - 1x1 jobb láb (a 2. ismétlést nem adtam meg. 16kg nem ment...)



Kérdés:
Tervezem, hogy beszerzek még egy bellt. Igazából már eldőlni látszik, hogy egy 32kg-osba ruházok be, de azért mégis megkérdezném, ki mit javasol, hány kg-osat vegyek? Csak egyet szeretnék egyelőre és az erő növelése lenne a cél. 32-essel szerintem 2 katonai nyomás menne jobbal, ballal 1.
28-asnak nem látom értelmét, még 36 jöhetne szóba, azt meg hirtelen soknak érzem kicsit.
Végülis akkor meg is magyaráztam magamnak a dolgot :)))...na de mégis, ki mit mond?
...típust nem is kérdezem, mert végülis mindegy, hogy Elite (ha van még egyátalán) vagy DD vagy ez az új Military Grade.

19 megjegyzés:

  1. Sajna a fényviszonyok továbbra is elég szarok, de legközelebb próbálok vmit akciózni, hogy jobb minőség kerekedjen...

    VálaszTörlés
  2. Höjjj! Ezt az overhead pistolt most elirigyeltem. A többit is egyébként, de ezt különösen.

    Nagyon király az egész, kivéve azt a buzis zenét ;)

    Kettlebellből esetleg mégegy 24-es? Dupla golyós gyakorlatokkal nagyon szépen lehet az erőt növelni. Lásd RTK.
    Csak a zavarkeltés végett mondom :)

    VálaszTörlés
  3. MáT:
    Köszi Juci! Feladtam a leckét mi?! ;-) Gondolkodtam, hogy miket lehet még pistolozni akkor jött ez az OH ötlet. Legközelebb megpróbálom a bottom up OH-t ;-)

    Gondoltam a másik 24esre, de nekem Elite van, az meg már kifutott, és akkor már érdemes lenne inkább két egyformát venni.

    Szóval gondoltam rá, de mégis inkább 32es lesz talán, hogy büszkélkedhessek, h nagyobbnál nagyobb golyók sorakoznak a szekrényben ;-)
    Viccet félretéve, a beast challange-es gyakorlatokkal nagyon szimpatizálok, és MP-t szeretném minél nagyobb súllyal csinálni.

    Dupla bellel meg amúgy is béna vagyok. Lásd a videó, hogy kimegy a térdem oldalra cleannél ;-)

    VálaszTörlés
  4. MáT:
    ...ja megtudtam a dolgokat. A zenét még barátnőm gyűjtötte össze ezer éve. Kb 12-13 évesen ezekre buliztak otthon a barátnőkkel :-) Na ez vagy 15éve volt :D
    Mindegy, düccögjön, az a lényeg ;-)

    VálaszTörlés
  5. "Nagyon belendült a kis buzi!" mondotta a kopaszfejű Imike, amikor néztük a videókat:)

    VálaszTörlés
  6. :DDD Jövök fel mint a talajvíz ;-) Hát igen, ment az egyik, ment a másik, aztán csak lovaltam bele magam az új dolgokba. Lassan jöhet a bíszt cselendzs :P....ja, és lassan lefogyok a kis kopasz súlycsoportjába ;-)
    A videók zene, fény ügyileg véreznek, de az eredmény faszás ;-)

    VálaszTörlés
  7. Gratula Pajti! Csak így tovább!
    Ne bellt vegyél hanem valami jobb lámpát!!! ;-)

    VálaszTörlés
  8. ;-)
    kell az új bell, hogy lebonthassam a falat, hogy beköthessük az új világítást ;-)
    Hát igen, a spot lámpák nem világítják be az egész placcot, és ahol van hely, oda nem nagyon jut fény.

    VálaszTörlés
  9. Hát öregem, ez elég király. Büszke vagyok, hogy átadhattam Neked némi tudást :D

    VálaszTörlés
  10. MáT: tenk jú Imi mester ;-)...amióta láttalak, hogy csinálod a butterfly húzódzkodást, nincs visszaút. Egyszerűen példaképpé váltál, és azóta az edzéseredményeimben is töretlen fejlődést tapasztalok ;-)))
    Köszönöm neked!!!...pár könnycseppet is elmorzsoltam eme őszinte vallomás után.
    :DDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  11. Állat vagy MáT, komolyan.
    Én is elirigyeltem ezeket a pisztolyos mókákat :)
    Súlyilag én egyetértek a Jucival (naná), a két bogyeszos gyakorlatok a legkirályosabbak, nem igazán baj, ha az egyik 24es elite, a másik meg DD (nekem is így van). Plusz élmény, hogy 2db X súlyú golyó nem dupla, de minimum tripla terhelést ad.
    Ha nagyobb golyót akarsz mégiscsak, akkor 32. Szerintem. De a stacked press nevű varázslat (24+8 mondjuk egy kézben) is csodákra képes. És olcsóbb is :)

    VálaszTörlés
  12. MáT:

    kösz Gábor!
    Majdnem elbizonytalanítottál ;-), de kis gondolkodás után azért maradok az egy nagyobb súly vásárlásánál.
    Viszont itt meg magamat bizonytalanítottam el, hogy 32 vagy 36 legyen :)
    32-őt összehozom a 24+8-ból, 36-ot meg nem tudok összehozni, és amíg nem megy vele a MP és a húzódzkodás, addig majd swingelek vele ;)
    ...ennyi erővel vehetnék mondjuk 60ast is :)))
    Mindegy, még megy a dilemma, aztán a következő fizunál majd vagánykodok, és rendelek.

    VálaszTörlés
  13. Vegyél két rózsaszín 4-est, és akkor használhatod őket fülbevalónak. Jól állna!

    VálaszTörlés
  14. MáT:
    ;-))) tuti csini lennék..., de ha gondolod vmelyiket oda tudom majd adni végbélkúpnak ;-)))

    VálaszTörlés
  15. Gratula az edzéshez!
    Maradj a 32-esnél, ne hallgass másra, csak rám. :) A duplagolyósokat így is tudod csinálni majd (24,32)-vel. :D Csak arra figylej, hogy páros számú sorozatot végezz, a szimmetria végett. :)

    VálaszTörlés
  16. MáT:
    ;-) kösz Ricsi, Rád hallgatok...meg persze magamra ;-)
    Már csak az a nyitott nem lényegi kérdés, hogy milyen típusú legyen. Elcsábuljak-e a military grade felé pár ezerrel drágábban vagy egy kifutó akciós elite. Ezt még megrágom...

    VálaszTörlés