2010. április 26., hétfő

Az edzések még mindig a kézkímélés jegyében telnek!

Guggolás DE:

12x2 - 70kg / 30" pihi

MetCon:

5 kör időre:

5 DL 125kg
10 burpee

Eredmény: PR 7'45" (10'01")

MetCon után jött egy gyönyörű fetrengés még meg is kérdezték hogy lesz-e róka?
Miután magamhoz tértem elkezdtem töprengeni, hogy vajon tényleg 5 kört csináltam vagy 1 kör lemaradt! Lehet hogy pusztán nem hiszek magamban, hogy tudok ilyen jó időt is csinálni és azért jutnak az eszembe ilyen dolgok! Az elemelések közben éreztem hogy rekord lesz, de nem számítottam ekkora javulásra! Picit értetlenül állok előtte hisz az elmúlt időszak edzésmunkáját nézve szerintem ez nem volt várható.

Ezek után lenyomtam egy kosármeccset, melyet megnyertünk, elég szarul ment a játék!

2 megjegyzés:

  1. MáT:

    Huhh, ez már kemény idő...legalábbis magunkhoz képest. Szééép!

    ...de most akkor 4 vagy 5 kör lett ;-)?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem 5 kör volt, de az utolsó 2 körben már olyan voltam mint egy zombi!

    VálaszTörlés