2010. április 8., csütörtök

Ahogy ígértem ma lementem terembe mozogni egyet, az erőtől nem csattantam szét!

Fekvenyomás

1x5 / 60 kg
2x5 / 80 kg
1x5 / 90 kg
2x5 /100 kg
1x3 /110 kg

Nagyon satnyán ment a fekvenyomás!

MetCon:

"LUKI"

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Kipping pull up
5 Burpee

Eredmény: 8'07"

No comment! Luki, csak gratulálni tudok az eredményedhez! Nagyon szar volt, elég hamar szétesett a kippingem lendülete! Kiváncsi leszek hogy MáT milyen időt fog repeszeteni! Nagyon messze vagyok az 5'-es szintől!

5 megjegyzés:

  1. Huhh, akkor ez tényleg kemény, és akkor nem is szégyellem annyira a böfföt :D
    Köszi amúgy, hogy megcsináljátok, tök jól esik :)

    VálaszTörlés
  2. A kis metabolikus szörnyeteg...:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nehezen álltam neki mert tudtam hogy kemény lesz! Miután befejeztem csak ültem és néztem kifele eltorzult fejemből!
    Sajnos viszont a kezem megint megfájdult (bicepszem alsó része).

    VálaszTörlés
  4. Traxi, mikor elkezdtem kippingelni, az nekem is nagyon sokáig fájt, aztán idővel hozzászokik az a rész. Gondolom ez ilyen izületi dolog lehet. Azért ez nem kis terhelés neki.

    VálaszTörlés
  5. Sajnos ez nekem visszatérő dolog már a kippingelés előtt is fájt!

    VálaszTörlés