2010. április 14., szerda

Traxival együtt mentünk terembe edzeni.

Bemelegítés+váll rehab

A: Elemelés:

Traxi: 50kg-5; 80kg-5; 100kg-5; 110kg-5; 120kg-5; 130kg-5, 140kg-5

MáT: 50kg-8; 80kg-6; 90kg-5; 100kg-5; 110kg-2x5

Traxi:

B: Pistol gyakorlása
C: Felhomorítás 3x10
D: Vádli ülve 3x10

MáT kiegészítők:

B1: Thruster 40kg: 2x8
B2: KTE: 2x12

C: Ülővádli: 20kg-15; 30kg-2x15

MetCon:

"Luki"

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1x Húzódzkodás
5x Burpee a húzódzkodások között

Össz.: 55 húzódzkodás + 50 burpee

Idő: 6'51" (Gratula neked Imi az 5'08"-hoz!!!)

Szóval nagyjából egy hetes pihi után, és érezve, hogy nem vagyok hatalmas formában, álltam neki a fenti szörnyetegnek...merthogy az volt. Meg akartam dögleszteni magam, hát sikerült.
Egy enyhe közjáték azért megszakította, kicsit megzavarta a progit... Nem kertelek, rámjött a fosás ;-)))), pedig hányingert vártam. Megálltam, és ez nem tett jót, kizökkentem, és már levegőért is kellett kapkodnom, nemcsak a kakee-t visszatartani ;-)
Azért persze Traxi biztatott nem is akárhogy: "Felőlem lefoshatod a falat is, de CSINÁLD MÁR!!!" ;-).... mindig is tudtam, hogy kedves gyerek ;-) Röhögni nem volt erőm, csak gyűrtem, gyűrtem, és a végére nem fostam cifrára a kis nacim, de kifeküdtem, mint egy hulla, és zihálva kerestem a levegőt.
Mocskos progi volt, köszi Imi, hogy megkínáltatok vele minket is ;-)... mostani formával, és persze NORMÁL körülmények között ;-) szerintem vhol 30"-60" maradt bennem.
Ütős na, és most igen jól érzem magam, hogy megcsináltam.
Pedig csak ~7', de halál, ajánlom mindenkinek szeretettel! ;-)
Hamarosan ismét találkozunk ..;-)

3 megjegyzés:

  1. Most esküszöm sírtam a röhögéstől :DDD Azt a kurva :D Huhh még sosem kellett fosnom edzés közben, de ez lehet az igazi hárdkór tréjning.
    Amúgy megakarom csinálni majd megint Lacee előtt is, előtte én is eszek majd valami meghajtósat, hogy keményebb legyen az edzés :D Bazz :D

    VálaszTörlés
  2. Többiek megint csak nevetgéltek a gyakorlaton legutoljára hasonlót a katonaságon csináltak!
    Legközelebb ha szorulásom lesz nem gyógyszertárba megyek, hanem az edzőterembe! Ezt a gyakorlatot receptkötelessé teszem!

    VálaszTörlés
  3. MáT:

    ....csak, hogy teljes legyen a téma. Végülis nem hasmarsról volt szó, csak egy orbitális hangú, szagú puki távozott belőlem ;-)...persze nem pukie ;-)
    Ez mondjuk nem a program hatása, és különösebben szart sem ettem, csak volt egy enyhe puffadtság ;-)

    VálaszTörlés