2010. április 15., csütörtök

Pályás edzés volt ma terítéken!

MetCon:

4 kör:
400m futás
50 guggolás

Eredmény: PR 13'24" (13'28")

Nem gondoltam volna hogy PR lesz, nem emlékeztem az őszi időmre, mikor megállítottam az órát nem voltam elégedett az idővel, viszont tetves rohadt módon kihajtottam magam! Bedurrant az alsó hátam és természetesen a combom is!

MáT:

A focimeccsünk elmaradt az eső miatt, így itthon gyakoroltam egyet.

Bemelegítés+SMR

3 kör folyamatosan, de nem időre:

10-10x Push Press 24kg KB
15x Haskerék térden
15x Goblet-guggolás 16kg KB
1' Mellső hídtartás

A 3. körben a push press 7+3 bontásban ment le mindkét kéznél.
Kellemes fáradtságot okozott!

Nyújtás.

3 megjegyzés:

  1. Futás futópadon-guggolás mellette nekem: 13min 49sec.
    Hajrá a további edzésekhez, jól nyomjátok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást! Véleményem szerint ha pályán csinálod biztos tudsz jobb időt is!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Ricsi a bíztatást! Neked is gratula, azért titkon te is szemmel vagy tartva, nézegetjük a blogot ;-) ...és látom, hogy te is inkább a KB és Crossfit mix felé hajlasz inkább.
    Nekem ebben a körben pályán 12'00" a rekordom, de van mit fejlődni...Lacee 10' alatt jár ;-)

    VálaszTörlés