2010. április 20., kedd

Mivel a kezem csak nehezen gyógyul, ezért megpróbálom egy picit kímélni! Meg is találtam a legmegfelelőbb edzést a crossfit.com-on!

MetCon


McGhee

AMRAP 30 min

125kg (275 pound) DL, 5 ism
13 fekvőtámasz
9 Box jumps, két zsámoly egymásra rakva (24 inch)

Eredmény: 13 kör

Hát mit is írhatnék....kurva kemény volt (Nekem), lábam, hátam kikészült! Örülök hogy sikerült végigcsinálni! Ha jól emlékszem nem volt még ilyen hosszú MetCon edzésem! A két zsámoly szerintem egy picit alacsonyabb mint ami az eredeti programban van!

4 megjegyzés:

  1. Ezt már én is néztem a múltkor és valószínűnek tartom, hogy beugrik a programomba a közeljövőben. A 22-23 körök a videókról meredeknek tűntek, de ezek szerint tényleg azok:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Neked a 20 kör simán meglesz! Brutál izomláz borítékolva van! Most utólag összeadva jó néhány ismétlés lett!

    VálaszTörlés
  3. Ez a program beteg...;-) Szép volt Trax, gratula, hogy nekimentél.
    Azért 1éve, amikor kb azt sem tudtad, mi is az a cf, nem sok esélyed lett volna, mi? ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nehezen álltam neki, úgy a 2. kör végén végigfutott az agyamon hogy még 26' és akkor mondtam azt hogy lehet hogy ebből csak 8 kör lesz!
    Az biztos nem mostanában csinálom meg megint!

    VálaszTörlés