2010. április 19., hétfő

Rövid futópályás edzést szerveztem mára magamnak.

Kezdésnek bejárati kapu keresztvasa...

A: Bicepszfogású húzódzkodás: 2x10

B: Taktikai húzódzkodás: 1x10

MetCon:

4 kör

400m futás
50 guggolás

Idő: 12'30"

12'00"-s PR-től elmaradt, és éreztem is közben, hogy nem lesz rekord, de ahhoz képest nem lett túl rossz, és kellemesen kidöglesztett.

Végén a pályát elhagyva...

C: Taktikai húzódzkodás: 1x10

Itthon SMR combra, seggre, mert így is tartok a holnaptól, de talán inkább holnapután érkezik a gyilkos izomláz.

2 megjegyzés:

  1. Pedig biztos voltam benne hogy rekordot fogsz dönteni! Nem ment a guggolás?

    VálaszTörlés
  2. MáT írta...

    Nem is tudom... Nem volt túl gáz a guggolás, sőt, inkább pihentető volt a futás után.
    Inkább úgy a kettő együtt kombinálva volt vhogy szar :), de határozottan a futás ment szarabbul. Tüdővel nehezen bírtam, utolsó 400on csak totyogtam, mint aki beszart ;-)

    Rekordra nem számítottam, mert felénél ránéztem az órára és pont 6'00"-nál jártam, és éreztem a lábamban, tüdőben, hogy a másik fele nem lesz 6'.
    ...meg, amikor utoljára csináltam, akkor jobb formában voltam jóval.

    Ehhez képest a 30" nem is sok. Majd legközelebb megdöntöm.

    VálaszTörlés