2010. április 16., péntek

Traxival, és a kettlebellekkel együtt (16 ill 24kg) kimentünk a futópályára.

Bemelegítés után kb 1 óra teljes gyakorlással telt el. Traxi a 16-os bellel bűvészkedett, és a múltkori mozgolódáshoz képest sokkal szebben ment neki a clean és a snatch is. Számokat nem tudok mondani, de sok kör, sok ismétlés esett. Közben BUP gyakorlás is volt, ami vhogy még nem volt az igazi, de mindkét kézzel azért 1-1 tuti megvolt. Lazulásképpen 8-as figura, Halo, test körül körzés is volt. Egyre jobban tetszik neki a dolog ;-)

Nekem is volt minden... BUP 24kg-val többször is kiment 1x jobb kézzel, ballal a BUC is nehezen ment, egyszer félnyomásig jutottam el. Traxinak bemutató képpen snatch-eltem 10-10et a 24essel, ami egész jól ment, de a balos technika nem az igazi. Utána még magamtól nyomattam 10-10 snatch-et úgy, hogy nem raktam le a súlyt... hát végigment, de felszökkent a pulzus, és a tenyerem is meggyötörte. Szép halál lehet az 5' snatch teszt ;-)

Zárásként mindketten nyomtunk 24-essel egyben 50 swinget, és megtárgyaltuk, hogy már ez finom volt, milyen lehet az 1000 swing...

3 megjegyzés:

  1. Az 1000 swing amúgy egyáltalán nem fárasztó, csak jól kell beosztani, hogy az alkarod ne szálljon el, és akkor a tüdőded egyáltalán nem terheli meg. Szóval itt nem arról szól a dolog, hogy 1000 swinget teljes feszítettséggel csinálj, mert az kb képtelenség. Még 16ossal is belefáradsz egy pár sorozat után.
    Amúgy láttátok az edzőtáboros mókát? Menjetek majd!!!

    VálaszTörlés
  2. Olvastuk a mókát és nagyon tetszik mindkettőnknek! Nem akarom elkiabálni, de nagy esély van rá hogy elmenjünk! Azt viszont sajnálom hogy Te nem leszel, mivel Májámiban sütetted a valagad!

    VálaszTörlés
  3. Hát, kitudja még, mit hoz a jövő. Mondjuk én a CrossFit edzőtábort várnám, annyira nem izgat a kártyatépés meg a pistol :D Kártyatépés nem érdekel, pistolt meg ha jól emlékszem talán tudok is csinálni. Szóval ha mennék, akkor csak a második napra.

    VálaszTörlés