2010. április 1., csütörtök

Ismét pályás edzést tartottunk (MáT, Misi, Traxi)

Bemelegítés után ismerkedtünk a KB-vel MáT segítségével!
Gyakoroltuk a BUP-ot, Windmill-t, Swing-et, Snatch-et és a felvételt!
Nem hittem volna hogy ilyen "nehéz" bánni a Kettlebellel! A videokon sokkal könnyebbnek tűnnek! A Snatchen lepődtem meg hogy milyen összetett és nehéz a helyes kivitelezése!

MetCon:

Traxi:
3 kör időre
400m futás
20 swing (lendítés) 24kg KB
20 fekvőtámasz

Eredmény: 8'49"

MáT:
3 kör időre

400m futás
Snatch 16kg KB: 10-10
Fekvőtámasz: 20

Eredmény: 9'48"

Közben eszembe sem jutott volna, de utólag éreztem, hogy egy kör még elfért volna simán. Azért így is ízlett.

Gyakorlás közben jobb kézzel 24kg KB-lel megvolt 1x BUP is. Vhogy nem izzadt annyira a kezem, mint lakásban, sokkal könnyebb volt.

Taktikai húzódzkodás: BW-3; 16kg-2; 24kg-2x4

Misi:
4 kör időre
400m futás
25 burpee

Eredmény: 18'20"

6 megjegyzés:

  1. Szép munka....:) csak egy megjegyzés. Lendítés a swing magyar neve...:)

    VálaszTörlés
  2. MáT írta...

    Péter, köszönjük a megjegyzést. Számunkra is (mint ahogy anno Luki Iminek) megtisztelő, hogy ránéztél a blogunkra ;-)

    Hát igen, igazából mi is jobban járunk, ha simán a swinget használjuk. Akinek segíteni szeretnénk a magyar megnevezéssel, az úgysem érti szerintem sem a swinget, sem a lendítést, aki meg érti, annak megy a swing is ;-)

    (Egyébként nem mutogatni akarok, de a Radnai Tomiék oldalán keresztül indult a CF fanatizmus, és ott lengetésként szerepel ;-) )

    VálaszTörlés
  3. Urak,

    Ne vicceljetek, én vagyok megtisztelve, hogy link mutat a blogomra.

    Tudom, hogy Tamás lengetésnek hívja, szerintem lendítés egy kicsit komolyabb hangzást ad a gyakorlatnak...

    Örülök, hogy terjed a vírus, legyen az RKC vagy CF. A 24-es buphoz pedig külön gratulálok!

    LP.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Péter! Legközelebb készül video is a BUP-os akcióról. A 74kg-omhoz viszonyítva a 24es BUP nem tudom, milyen szintet képvisel, de én különösen örülök neki ;-)

    ...a vírusról meg csak annyit, hogy az eredmények önmagukért beszélnek ;-)
    Aki belekóstolt vmelyikbe, ódákat zeng róla, és én is csak pozitívan tudnék írni arról, mit is adott nekem ez a vírus az elmúlt 3 évben.

    VálaszTörlés
  5. MáT,

    A 24 kg a 74 kilóhoz nagyon szép teljesítmény. Bármi, ami a saját testsúly harmada BUP-ban, az már szép.

    VálaszTörlés