2010. április 3., szombat

Ma Ausztriában, Ritzingben egy cégek közötti focitornán vettem részt.

Hatalmas, nagyon komoly szinten felszerelt sportlétesítmény, ahova felkészülési időszakban sok neves klub (pl.: az angol Arsenal) mellett a magyar NB I-es csapatok is járnak edzőmeccseket játszani.

16-19óra között zajlott az esemény 6 csapattal, 50x30m-es pályán, 5x2-es kapukra. Egy meccs 2x10percig tartott, és 6+1-en voltunk a pályán. Csak, hogy minden számadat a helyén legyen ;-)

Sajna csak a 4. helyet csíptük meg. 2 vereség mellett, 1 győzelmünk volt. Ezen a győztes meccsen sikerült szerencsére nekem is 1x beköszönnöm az ellenfél kapujába ;-)

Még délután a futópályán át vezetett az utam a találkapontra, szóval út közben GTG jelleggel nyomtam 2x8 taktikai húzódzkodást teljes menetfelszerelésben. (táska, kb +5kg). Hazafelé pedig 1x8 figyelt be.

Aztán meccsnézés közben itthon végigSMReztem egyet a virgácsaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése