2011. március 16., szerda

Mai napra is sikerült egy jó kis odabaszós edzést levezényelnem...(UPDATE)

A: Guggolás: 5-5-5-4-3 / 100kg-110kg-115kg-120kg-125kg

B: MetCon

DT

5kör (60kg)

12 Deadlift
9 Hang Power Clean
6 Push Jerk

Eredmény: (NPR) 15'38" (19'15")



C: Has (TRX)

2x15 Atomic Push Up
2x10 Pike
2x5-5 Suspended Oblique Crunch on Hands


Guggolás parádésan ment nem mostanában csináltam ilyen nagy súllyal. Az igazsághoz hozzátartozik hogy az uccsó két sorozatban erőemelő övet használtam, ami azért sokat segített!
MetCon-nál az alkarom teljesen szétdurrant, párszor nagyot csattant a súly a földön! Még el nem felejtem az eredeti kiírásban 70kg szerepel, de ahhoz még pöcs vagyok!
Egyébként megint sikerült beleesnem a szokásos hibámba, azt hittem, hogy fejben fogom tudni tartani hányadik körben tartok! Ma megint bebizonyosodott hogy nem biztos, pedig kint volt az öltözőben a körszámlálóm csak ki kellett volna mennem érte! Lehet, hogy az a szindrómám van újra, hogy nem hiszek az órának és mikor ránézek és látom hogy "nagy" NPR elkezdek morfondírozni  hogy lehet hogy lett volna még egy kör!
Edzés után volt 1 óra pihenőm aztán kezdődött a kosármeccs, már megint csak 5en voltunk, úgyhogy végig a pályán voltam, tehát leszakadnak a lábaim! Jól fog esni az alvás....

Jóccakát!!

Update: Tegnap este elfelejtettem beírni a has edzését!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése