2012. január 1., vasárnap

2012-es célok

Az idei év, pontosabban már az előző év értékelése megvolt, szóval jöhetnek az új célok. Ha év közben nem olvasok valamilyen új dolgot, ami megfertőzne, és eltántorítana az előre eltervezettektől, akkor a következőket céloznám meg idénre, 2012-re.

Röviden nagyjából azt mondhatnám, hogy Fegyencedzés 1. és 2. ihlette... igen, ahogy már korábban is írtam, nagyon bejött. Tudom, tudom, a többi blogot olvasgatva, rengetegen vannak, akik most ugyanúgy a szabadtestsúlyos gyakorlatokatra helyezik a fókuszt, de én ezt nem bánom. Nem szégyellem, hogy beállok a tömegbe, és ugyanazt csinálom, mint sokan mások. De, ha jó, és működik, akkor miért ne... Nokia 3210-es telóm is volt, és Suzuki Swiftem is, amik tömegcikkek, de egyátalán nem bántam őket, mert ár-érték arányban nagyon jók. (persze ez csak az én véleményem.) A jelenlegi edzettségi szintem, és a 73-75kg-os testtömegem miatt úgy gondolom, hogy sok gyakorlással reális esélyem van ezekre az expert szabadtestsúlyos gyakorlatokra.

Pontosabban tehát:

- egykezes húzódzkodás, legalábbis egész évben készülés rá (már korábban is írtam, hogy ez egyről a kettőre nem megy, szóval nem biztos, hogy belefér az évbe, de dolgozok rajta)

- egykezes fekvőtámasz, convict zártlábas style

- kézenállás szabadon, kézenállásban nyomások falnál illetve támasz nélkül (titokban végülis készülés az egykezes kézenállásban nyomásra ;-) )

- fogáserősítés Fegyenc 2. alapján (egyszerűbb, mint a tépkedés, hajlítás, mert "csak" lógni kell szinte, de nálam okosabbak már sokszor megmondták, hogy az egyszerű nem egyenlő a könnyűvel)

- Pistol 60kg megmarad tavalyról (vádli bekerül a Fegyenc 2-ből. Kiegészítőként elfér, és bízom benne, hogy ha nem is közvetlenül, de a Pistol-t támogatja vmennyire azáltal, hogy a bokát, boka melleti izmokat erősítem.)

- fun project pedig nekem is a human flag, vagyis a zászló kitartása (Fegyenc 2.) A készülésére itthon nincs lehetőségem, de majd ha kijön a jobb idő, akkor a közeli focipályán rápróbálok.

A fő projektek ezek lesznek. Ha vmi közben még eszembe jut, illetve mégis belefér, akkor beírom vagy az edzéseimből majd látszani fog. Igen, minimalista célok, tehát kevés cél, de ugye ami nem fontos, azt minek is csináljam.

A rendszeres foci is megmarad, de célok nélkül, és nem szeretném, ha nagyon az itthoni edzések rovására menne.

Akkor BUÉK, és hajrá MáT ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése