2011. december 30., péntek

Évértékelés

Bőven itt az ideje, hogy értékeljem az idei évet. A céljaimat még január elején fogalmaztam meg itt.

Kezdem a magánélettel...

Nősülés pipa, és a gyerkőc is megszületett szerencsésen egészségesen a nyáron. Ez egy kicsit azért befolyásolta az év hátralevő részében az edzésre fordított szabadidőt, de ezt persze nem bántam, és így sem panaszkodhatok. (a horgászatra szánt idő is erősen redukálódott, de a fő project mégiscsak a baby volt)
Az olasszal sem foglalkoztam, de ez az év tényleg nagyon sűrű volt, sokmindent letettem az asztalra, szóval utólagosan fel is mentettem magam ez alól ;-)

Edzés. Haladjunk sorrendben.
-FMS teszt megvolt Krisztián RKC-nak köszönhetően. 17 pontom lett, ami nem tökéletes, de inkább közelebb van a maximális 21 ponthoz, mint távolabb, és az olvasottak alapján, ez a pontszám elég ahhoz, hogy „legálisan“ edzek. A hibás területek korrekciós gyakorlatait beépítettem az edzéseimbe, a bemelegítésnél ill. a kemény munka előtt nyomom őket becsülettel. Újabb mérésre utána nem mentem, tehát számokban nem kimutatható a javulás, de én érzem, érzékelem. Természetesen még azért van mit… Régen a sok foci szerintem """jót""" tett a bal, támasztó láb bokájának+csípőjének, ezért itt még van mit dolgozni rendesen.
-40kg TGU-t, és az 1000 Swing challange-t hamar elrendezem… nincs pipa, nem sikerült, sőt nem is készültem rá. Az ok egyszerű… év közben azért formálódtak kicsit a tervek, gondolatok, és egyértelműen más dolgoknak volt prioritásuk. A „más dolgokban“ pedig volt javulás, fejlődés, pozitív élmény, ezért nem is bánom, hogy ezek a célok nem estek meg. 1000 Swinget soha nem is fogok csinálni szerintem, de a TGU jövőre beleférhet. (pont ezekre írtam, hogy reális vagyis elérhető célok, hát mégsem így lett.)
-Foci: sikerült feljutni a 3. osztályba… kezdetben simának tűnt, aztán izgalmassá tettük magunknak a végére, de meglett. Más kérdés, hogy a 3. osztály őszi szezonjában nagyon nem megy a szekér, de ez van. A focit szeretem, de inkább csak aktív pihenés. Az otthoni erőedzés sokkal jobban izgat.

„Más dolgok“, amiknek prioritásuk volt…

-Pistol: cél 60kg volt. 52kg sikerült az év elején, tehát jó úton voltam, aztán sokáig alsótestre nem edzettem súlyokkal, mert inkább a mobilitást akartam javítani. Főleg a bal bokát, ami javult is, de még mindig nem annyit, mint szeretettem volna. Így kicsit visszagyengültem, de azóta a 46kg megvolt megint, és szerintem közel a Beast megint a maga 48kg-jával.
-Katonai nyomás: cél 40kg volt. 32-ről sikerült javítanom a PR-em 36-ra, és a 38 is közel volt. A cél nem lett teljesítve, de javulás volt.
-Taktikai húzódzkodás +40kg-val: már most 38kg-nál járok, és nemrég a 40 is majdnem megvolt. Közel, nagyon közel az ügy.
-BUP 32kg: hamar kialakult, hogy erre direktben nem készülök. Közben leesett, hogy nem is tudnék, mert ahhoz mindenképp kéne egy köztes 28as bell (csak 24-esem és 32-esem van.)
-Póker kártya tépése: fogáserő, és tépésekkel mégsem foglalkoztam az idén
-egykezes húzódzkodás: ezt már az elején is tudtam, hogy nem egy szezonos buli lesz. Készülni, készültem rá, volt fejlődés. Közvetve a súllyal húzódzkodással pedig most is erre készülök. Nem titok, hogy jövőre is célkeresztben lesz, csak most egész évben folyamatosan.

A helyzet az, hogy a Fegyencedzés olvasása után én is megfertőződtem, és a céljaimtól függetlenül elkezdtem szabadtestsúlyos gyakorlatokat csinálni. Továbbra is nagyon tetszenek, és jövőre ezeken lesz a hangsúly, de ez már egy másik post témája, ami lassan következik.
Ami biztos, hogy a mostani 40napos progit befejezem, és utána jöhetnek a következő projectek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése