2011. december 19., hétfő

20/40

Félúton járunk...

A: Húzódzkodás: 18kg - 2x5

B: Pistol:

b: 38kg - 2x0
j: 46kg - 1

C: Floor press: 36kg - 3x3

Ma pistol felmérést tartottam. Ballal 2x sem sikerült a 38kg. Már épp keresni akartam vmi tompa eszközt, hogy megszabaduljak a balos csülkömtől, amiatt, hogy nem erősödtem, de megúszta a dolgot a srác ;-)... rápróbáltam ugyanis jobbal a 46kg-ra, és szépen feljött. Ok a végén volt erőlködés, de azt nem vártam, hogy felröppen. Nem NPR, de ebben a programban egyelőre rekord.
Egyébként nincs itt gond, csak megszólalt az a hülye eredményorientáltság, hogy "húha, minden felméréskor javítani kell..." Hát a bal nem javult, de tojom le ;-) Ha azt látom, hogy jobbal lassan megint meglesz a Beast, akkor aggodalomra túl sok okom nincs.
Holnap karácsonyi futkosás, szerdán floor press felmérés...nyugodtan, türelmesen, de azért kicsit mégis eredményorientáltan ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése