2012. január 29., vasárnap

Próba 2.

Ezer éve nem is csináltam, és kíváncsi voltam, hogy a sok floor press milyen hatással volt a katonai nyomásomra. Tehát...

A: Military press: 36kg - 1 (ennyi az eddigi PR-em is)

B: BUP: 24kg - 0

C: Chin up: 8x5 (saját testsúllyal csak a terheléselvétel jegyében, GTG jelleggel)

MP-ben megvan a régi rekordom a 36kg. Nem volt olyan tökéletesen szép kivitel, de kevés bedőléssel meglett. Annyi, hogy most kisebb testsúllyal, 73,5kg-osan nyomtam, tehát végülis új PR. (videó sajna nincs)
A BUP próba pedig nem a legtutibb volt így MP után, de ez van.

A héten ún. terheléselvétel lesz, ezért már ennek fényében plusz súly nélkül nyomtam a chin up-okat. Azt azért hozzátenném, hogy brutális jól mentek, úgy téptem fel magam, olyan simán, hogy majdnem kifejeltem a plafont ;-)
Tehát a héten lazábban megy a móka sok SMR-rel, mobilitással, korrekciókkal, súly nélküli chin up-ok és swingek, majd utána héten kezdem az újabb tervezetet, ami sanszos, hogy nem 40nap lesz... (szép is lenne, hogy ilyen hamar felhúznám magam egy kézzel :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése