2012. január 23., hétfő

39/40

Heheheeee, van videó ;-)...

A: Húzódzkodás:

44kg - 1 -> NPR


B: Pistol:

b: 24kg - 3x3
j: 32kg - 3x3

C: Floor press: 32kg - 2x 3-3

Reggel, munkába menet beleléptem egy kutyaszarba... Lehet, hogy annak köszönhetem ezt a nem várt rekordot, de akkor is rohadjon meg az nyomorék, aki oda szaratta a kutyáját ;-)
Ebben a programban a húzódzkodásnak vége. Az eddigi 38kg-os rekordomat vágtam haza, és lett 44kg az NPR. Jessz. Ez jó alap lesz az egykezes húzódzkodásra való készülésben. (sajna nem volt camra man-em, pontosabban camera woman-em, ezért csak ilyen videót tudtam készíteni)
Pistol végülis nem volt rossz. Nem merem mondani, hogy talán egy fokkal jobb, mint az eddigiek. Lehet, hogy a húzó rekordtól feldobodva, kaptam egy kis pluszt, és azért.
FP már csak himbilimbi. Azért csináltam vmit, mert a héten ugye mégegyszer rápróbálok a rekordra.

Holnap uccsó nap, pistol felméréssel... kemény lesz, nem merek tippelgetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése