2012. január 9., hétfő

29/40

A: Floor press: felmérés

j: 52kg - 1


b: 54kg - X


b: 48kg - 1


B: Pistol:

b: 20kg - 2x5
j: 28kg - 2x5

C: Húzódzkodás: 28kg - 5x2

Első kísérletre az 52 sem volt meg. Valahogy a nyomás indításánál elfordult a súly, és szinte megindítani sem tudtam. Másodszorra már ment. Nem simán, de nálam ez határozottnak minősül (legközelebb szóljatok, hogy ne örüljek ennyire, amíg a fejem felett van több, mint fél mázsa... ;-) ). Az 54-nek csak egyszer futottam neki. Hát iiippennhogy nem lett meg. Kinyomtam, de egy pillanatra sem tudtam megtartani, tehát bukta, nem adtam meg. Ballal sikeredett egy csúnya ismétlés 48-cal, viszont feljebb nem mentem. Nem akartam terhelni magam, mert inkább nyílván az erősebb, jobb kézre voltam kíváncsi.
A húzódzkodás megint szépen, határozottan ment. Két edzésnap múlva itt is felmérés. Hát nagyon kíváncsi vagyok!

Ja, és a mai produkció 1 db délben elfogyasztott alma, és össz. kb 3l tea után sikeredett. Tegnap este rengeteg fánkot toltam lekvárral, és ma vhogy nem kívánt többet a testem...eddig ;-) Most azért szépen teletöltöttem a raktárakat ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése