2012. január 6., péntek

27/40

11 órát aludtam, szóval tudtam, hogy ma nem lehet gond az edzéssel. Plusz a egy autóba szerelhető gyerekülést vettünk használtan, aminek a zár rendszere sajnos szar volt, vagyis használhatatlan. Már kezdtem síkideg lenni, de aztán addig bügyköltem, amíg megcsináltam. Na ez úgy feldobott, hogy melegítés nélkül simán érintettem előrehajlással a talajt ;-) Jó előjelek voltak, edzettem is egyet.

A: Húzódzkodás: 32kg - 6x1

B: Pistol:

b: 20kg - 2x5
j: 28kg - 2x5

C: Floor press: 40kg - 5x 2-2

A húzódzkodás marhajól ment. Szerintem a gyerekülés miatt van ;-) Szép tiszta ismétlések voltak. A pistol átlagos kicsit erőlködős volt. A floor press megint tetszett.
A foci miatt sajna kicsit érzem a derekam. Megyek lógni, hátha segít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése