2012. január 27., péntek

Próba 1.

Ha már így feljavult a taktikai húzódzkodásom, gondoltam rápróbálok a bicepszfogású húzódzkodásra is, vagyis a chin up-ra. Papíron elvileg ez könnyebb, mint a másik, de régóta nem húzódzkodtam ilyen fogásban, ezért csodát nem vártam.
Ha nem is csoda, de meglepően jó eredmény született. Van videó ;-) (megint camera women nélkül)

Chin up:

48kg - 1

50kg - 1 -> első próba

50kg - 1 -> második próba


Utána török felkelésben 24kg-ig mentem fel, és előtte után sok korrekciót, Z-t, SMR-t csináltam.

Utólag visszanéztem a 48as és az 50es ismétlést, és úgy láttam, hogy nem nyújtom ki csontra a kezem, ezért ismételtem meg 50kg-val. Hogy a kezem nem csont egyenes, talán azért van, mert komolyan megfeszítem, és arra koncentrálok, hogy a vállam a tokjában legyen.
Az első próba után kicsit bénáztam a súly levideózásával, és el is röhögtem magam :-) A második próbánál nyújtottabb volt a kéz, viszont akkor már nem éreztem azt a kirobbanó erőt, de azért rátettem az állam a rúdra.
A lényeg, hogy heppiség van, mert váratlanul jól ment (50kg - NPR). Csendben meg megjegyzem, hogy az egykezes húzóra is ebben a fogásnemben (CU) fogok készülni, ezért duplán örülök, hogy ilyen komoly súllyal tudom csinálni.

(ja, és a harcos étrend ismét bizonyít, mint eddig is. Ma dél körül ettem egy adag ananánszt, és ennyi, és gond nélkül megy az edzés éhgyomorra. Régebben ezt el sem bírtam volna képzelni...)

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon szép!Gratulálok!
    Erős vagy!:-)

    VálaszTörlés
  2. Kösz Laci, ez tényleg jól ment!
    Azért te sem panaszkodhatsz... ;)

    VálaszTörlés