2012. január 13., péntek

32/40

Ma következett a Pistol felmérés...

A: Pistol:

b: 38kg - 1 -> ebben a programban rekord

j: 48kg - 1


B: Húzódzkodás: 20kg - 2x5

C: Floor press: 38kg - 3x3

A bal pistolnál miután megvolt a 38, már nem is mentem feljebb, mert mégiscsak az erősebb jobb lábam, amiben benne van a jobb eredmény. Ez ma meg is mutatkozott... Akinek a szótárában ismeretlen az a szó, hogy necces, na az a videót megnézve pontosan tudja, miről is beszélek. Ha egy bogár rámszállt volna, már nem állok fel vele, de 2011. januárja után ismét beleguggoltam a 48kg-ba egy lábbal (ebben a programban rekord, de nem NPR). Öröm van, attól függetlenül, hogy nem egy csodaszép ismétlés, de a rekordok már csak ilyenek. Előtte erre számítottam, hogy jó technikával, jó leengedés majd indítással ki tudom préselni. Második kísérletre lett meg.
A húzódzkodásnál, és a pistolnál is az új rekordok ellenére maradok az eddig használt súlyoknál.

Eszti tegnap még lenyomott a 8-assal 50x Swinget, majd ma 300-at eddig. Most tart 1300-nál összesen.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!Szerintem ez teljesen jó!
    Hány kiló vagy egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Laci! Azért januárban szebben megvolt. Most meg nem is értem, hogy tudtam akkor az 52-vel is felállni.

      Csak 74-75kg körül mozgok, ezért is mennek ugye könnyebben a szabadtestsúlyos gyakorlatok, akár plusz súllyal is.
      Military press-ben nem vitézkedek ennyire, csak 36kg a maxom, ami most tuti nem lenne meg. Nyomásokhoz jobban kell a tömeg szerintem.

      Törlés