2012. január 12., csütörtök

31/40

A szokásos bemelegítés után húzódzkodás felmérés következett...

A: Húzódzkodás:

40kg - 2x1 (ebből az egyik ismétlés a videón) -> már NPR




42kg - 1 -> NPR
(nyújtottam a nyakam, de motiválásképpen megadom magamnak. Ja, és ez a döntésem visszavonhatatlan :P)




B: Pistol:

b: 24kg - 3x3
j: 32kg - 3x3

C: Haskerék térden: 3x10

Vanda baba a 40-es húzódzkodás első próbálkozásánál megzavarta az anyukáját, akinek sikerült levideóznia a járókövet, szóval a szép ismétlésem lemaradt ;-) Másodszorra is ment szerencsére. Kíváncsiságból rámentem a 42-re is, és ez is videóra került. Az eddigi 38kg-os rekordomat eléggé hazavágtam, ebben a programban pedig már 8 kg-ot erősödtem. Ja, és nem mellesleg teljesítettem, sőt túlszárnyaltam a 2011-es célt...két hetet csúsztam csak ;-)

Utána meg baby sitterkednem kellett, ezért a floor press nem fért bele.
Holnap pistol felmérés. Ma sem ment, szóval kíváncsi leszek, mit tudok kihozni a dologból

Esztinek említettem a 10000 Swing challange-et. Kedvet kapott hozzá, és ha nem is elsején, de tegnap nekiesett, és a 8kg-os bellel swingel mint a gép.
Tegnap: 350x
Ma eddig: 600x

Szigorúan számolom, szóval nincs linkeskedés. 31-ig napi 500x kell legalább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése