2010. augusztus 9., hétfő

Múlt csütörtökön volt évfolyamtársakkal mulattunk egyet Győrben, aztán úgy látszik az egy szál pólóban esőben enyhén spiccesen hazafutás nem járt sikerrel, mert sikerült megfáznom, ami rá is ment a szememre, mert a tünetek alapján kötőhártyagyulladásom lett. Szombaton volt kicsit szarabb a közérzetem, meg brutál csippás a szemem ;-) Vasárnap nem volt vészes, de éreztem, hogy még nem az igazi. Mára javult a szitu, de még nem vagyok százas (tudom, sosem voltam ;-) ), nem megyek kettlebellre, mert sanszos, hogy nem tenne jót, meg megfertőzni sem akarok senkit.
Sajna ez van, fákk.
Inkább egy nappal többet pihenek tuti, ami tuti.

Szerdán lesz a visszatérés csoportos kettlebellen.

4 megjegyzés:

  1. Na, mind a ketten kényszerpihenőt tartani nagy luxus! :P
    Jobbulást

    VálaszTörlés
  2. oh, hát 2015-ig még van idő :P ;-)
    amúgy köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Jobbulást Nokedli! Majd küldöm a mai anyagot és házi feladatnak lenyomhatod délután! Nekem se volt százas a talpam, ráadásul a saját körmömmel el is vágtam a bokám edzés közben :) Ez van :) Ideje körmöt vágni :)

    VálaszTörlés