2010. augusztus 4., szerda

Szóval összefoglalom az elmúlt pár napot, mert blogolni nem volt időm.

HÉTFŐ:

Kettlebell edzés. Most kicsit részletesebben mint eddig...

Szokásos kezdő bemelegítés, majd 3 kör: (20kg-val dolgoztam)

10-10x körzés test körül
3x pumpáló nyújtás
10x falnál guggolás
5-5x Halo

utána

3x 20"on/ 20" off Swing
4-es létra Clean&Front Squat (rendesen adta az ívet a swingek után)
3x 20"on/ 20" off Swing
5-5x TGU 16kg

Katonai nyomás tanulás, gyakorlás, majd egy 3-as létra mindkét kézre 20kg-val.

KEDD:

Még reggel 6 előtt, mielőtt léptem volna melóba: Z Neural warm up

Rövid gyakorlás otthon.

SMR

A: MP gyakorlás 16kg: 5x 5-5 (szabályosságra törekedve így még ekkora súllyal is sokat kivett)

B: Evezés 16kg: 3x8-8 folyamatosan

C: Pistol:

8kg - 5-5
16kg - 5-5 (kajak volt)

SZERDA:

Kettlebell edzés.

Bemelegítő futások, hátrafeléfutások, sprintek a teremben. Majd 20kg-os bellel séta körbe. Volt farmer séta, fej feletti tartásban séta, rögzítés pozícióban tartott súllyal séta.
Szépen bemelegedtem ;-)

A: MP gyakorlás 16kg: 5'

B: TGU 16kg: 15-15 egyesével (Jól esett!)

C: Burpee: 1x20

MetCon: (nem időre)

16kg-os bellel

12x Swing
1x Goblet-guggolás
11x Swing
2x Goblet-guggolás
10x Swing
3x Goblet-guggolás
...
1x Swing
12x Goblet-guggolás

Hát ez a történet ezzel az utolsó mókával így volt kerek. Felszökött a pulzus szépen, de szerencsére komfortzónán belül maradtam.

Továbbra is az a tény, hogy bellezés során az alkarom szárad el a leghamarabb ;-)

6 megjegyzés:

  1. Ákos

    Tévedsz Nokedli! Az agyad már rég elszáradt :):)
    Amúgy tényleg hajtós volt ez az edzés hála az új embernek! Be is állt a felsőtestem rendesen!

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    Okosan szemtelenkedj öcskös, mert hamarosan vége a bell edzéseknek, és azután én vezénylem neked a programokat ;-) Garantálom, emlékezni fogok erre a beszólásodra ;-)

    Jövő héten vége a bellnek, utána hétre egy metcon-t már ki is néztem. Elég hányás gyanús :P

    VálaszTörlés
  3. Ákos:

    Nem bánom, olyan már rég volt úgyis! De azt ne várd, hogy fizessek is érte edző bácsi :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülcsinapcsit Traxikának!

    VálaszTörlés
  5. Ja tényleg! Boldog Születésnapot Traxinak! :)

    VálaszTörlés