2010. augusztus 10., kedd

Mivel Imike (Mr Superstar) kötekedik hogy mindenki kényszerpihenőt tart ezért tartottam egy kis pályás szösszenetet!

WU:
25' SMR
Kikocogás a pályára kb 5'

MetCon:

100m sétáló kitörés
1000m futás
50 békaügetés

Eredmény: 8'56" (PR 8'23")

Ha azt mondom hogy rossz volt az egyáltalán nem fedi a valóságot! Miután végeztem percekig fetrengtem a füvön, ha nem tudtam volna elfeküdni biztos pukie lett volna a vége!
100m kitörés után a futás olyan volt mintha beszartam volna és úgy éreztem hogy nyújtott lábbal futok! Az igazi gyilok az utolsó 400m volt!
A pálya mellett van egy kocsma ott iszogatott egyedül egy bácsi aki azt javasolta (100m kitörés és 400m futás után), hogy sprinteljek 100m-t, innen üzenem Neki hogy majd máskor!!!

A héten valószínű lesz még egy vagy két pályás megmozdulás!

1 megjegyzés: