2010. augusztus 25., szerda

Ahogy lejjebb Traxi is írta, hárman mentünk ki a futópályához. Elég elhúzódott a dolog, mert rég nem találkoztunk. és sokat beszélgettünk.

Én mára rövidebb programot terveztem magamnak.

Bemelegítés

A: Taktikai húzódzkodás: 5x5 (szabályosságra, feszítettségre próbáltam figyelni)

B: BUP:

16kg - 3x3-3
majd 24kg-val felmentem 2 nyomásig, a 3. már nem ment.

C: Futás: 2 km közepes tempóban ~10'

Itthon...

D: Törölköző csavarás: 3x max feszítés

E: Befőttesgumi szétnyitás (3 gumi): 3x12-12

F: Szöghajlítás 42x120-as: 3 db folyamatosan egymás után

SMR

Kicsit vissza kell vennem, mert tegnap is felmentem maxig a katonai nyomásban, mert éreztem, hogy jól megy, meg ma is a BUP-nál. Szóval kicsit higgadtabban kell, és nem ellőni minden puskaport. Majd pár hét múlva...

Ákos a 24-es kettlebellt bűvölte:

100x Swing
5-ös létra katonai nyomás
50x Goblet-guggolás

majd...

400m séta 16-os bellel fej feletti tartásban, pár kézcserével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése