2010. augusztus 24., kedd

Az utóbbi időben elég sokat pistoloztam, katonai nyomást végeztem (volt pár húzódzkodás súllyal is), és elhatároztam, hogy az egyhónapos kettlebell kurzus után ráállok a beast challange gyakorlataira. Persze nálam sem a beast challange a cél...egyelőre ;-), de mindegyik felvonásban erősödni szeretnék.

Ehhez Lakatos Péter egy korábbi cikkjét vettem alapul. Lásd itt.

Most a testsúlyom 73.5-75kg között ingadozik, a maxok pedig így néznek ki:

MP: 32kg-1 (ballal nem megy)
Húzódzkodás: 32kg-1 (nemrég csináltam 2 ismétlést, de 1-re biztos jó vagyok úgy, hogy az állam ráteszem a rúdra)
Pistol: 40kg-1 (ez is csak jobb láb)

Na ezeket szeretném javítani, és jobb maxokat elérni. Mondjuk mindenből 36-ig legalább vagy netán 40ig, pistolból meg akár a beast 48kg-ig ;-))) Ehhez sanszos, h hízni is kéne, de arra most különösebben nem szeretnék figyelni, csak az edzésre/gyakorlásra koncentrálok. Tervben van egy házi húzódzkodó is, de amíg nincs kész, addig evezéseket csinálok helyette, és fő hangsúly az MP-n és a Pistol-on lesz.

Mai edzés:

SMR, Z-Health neural warm up, 2' ugrálókötél

A: Katonai nyomás: magas intenzitás (8x3)

8-12-16-20-24-...

jobb: 28-3; 32-1, majd egyből 28-2; 32-1, majd egyből 28-2

bal: 28 - 3x3

B: Egylábas guggolás (súly rögzítésben): alacsony intenzitás (5x5)

4-8-12-...

jobb: 16-3x5

bal: 12-3x5

Igen, ez 6 kör, mert sikerült véletlenül eggyel több kört csinálnom. Éreztem is, hogy az uccsó már nem kellett volna ;-)

C: Evezés egy kézzel támaszkodás nélkül:

16kg - 10-10
24kg - 8-8
32kg - 6-6

D: Haskerék térden: 1x30

Bemelegítéssel együtt 1h13' alatt végeztem, de volt közben kis beszélgetés, és emiatt több pihenő. Nincs ezzel különösebb gond, de mindenképp szeretném lejjebb tornászni. Szeretnék ugyanis inkább többször, és rövidebbeket edzeni.

SMR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése