2010. augusztus 17., kedd

Hétfő és kedd

Hétfő:

1 hét kihagyás után ismét kettlebell edzésen vettem részt.

Bemelegítés, majd 3 kör: (20kg)

10-10x 8-as figura test körül
2x pumpáló nyújtás
10x falnál guggolás
5-5x Halo

utána:

Swing 20kg: 5x 30"on/30"off; utolsó körben időtől függetlenül 30 ismétlés kellett

majd:

Clean & Press: 20kg - 2x 4-es létra

Ezután snatch tanulás (16kg), vagyis inkább próbálkozás volt, és utána egyből volt a VO2 max vagy mi a szösz ;-)
Krisztián vezényelt, mi meg snatcheltünk, percenként volt kézcsere, az uccsó kört meg meg kellett hajtani, mint állat...
Nem bírtam...pontosabban szétizzadt a kezem, és a fogás is elszállt, így muszáj volt letennem párszor, mert különben kilőttem volna a tükröt ;-)
Meg na, sok is volt ez így egyszerre, szóval hajtani is, meg közben a technikára koncentrálni...gyakorolni kell majd, nincs mese.

A végén Ákossal lefojtottuk a dolgot 1-1 láb mátrix-szal:

Ákos: 2'09"

Én: 1'48"...nem bőgtem volna, ha 1mp-cel jobb, mert akkor PR lett volna. Így "csak" beállítottam a régi rekordom.

Itthon SMR.

Kedd:

Kispályás foci salakon, összesen 90'. Ahogy nézem, sanszos, hogy esni fog, így viszont nem lesz jó buli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése