2010. augusztus 18., szerda

Ma volt a 8., és egyben utolsó kettlebell edzésem...legalábbis egy darabig. Kezdődik a városi kispályás focibajnokság, a meccsek meg sajnos úgy vannak, hogy 1-2 hétig zsinórban nem tudnék edzésre menni, így pedig nincs értelme. Majd itthon gyakorlok, aztán téli időszakban, meg ismét visszatérek, mert tök jó volt csoportban edzeni, meg az is tetszett, hogy más vezényelt, és hajtott. Technikák sokkal jobban mennek, mint eddig, de bőven lesz még mit csiszolni.

Szokásos 8-as figurás, pumpáló nyújtásos, falnál guggolós, Halo-s bemelegítéssel kezdtünk, majd jöhetett a következő szuper dolog:

Snatch 16 kg: 40x 15"on/15"off

Elég betyáros volt ;-) Minden körben teljesítettem a 6 ismétlést (össz.: 240 ism.), de így is crossfit-es érzésem lett a végére, tehát nem volt komfortos az ügy. RKC bellel nyomtam, ami pont a csuklóm üti, így most azon a két ponton elég érzékeny. Kezem nem szakadt fel, de vízhólyagot gyűjtöttem szépen.

Végén:

3 kör

3-3x TGU 16kg
20x Swing 16kg

Itthon kaja, majd fekvés. Jócakát ;-)

8 megjegyzés:

  1. Ákos:

    Fincsi volt :)

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    azaz!

    + mindkét csuklómon lett egy-egy szép piros folt, ami még érzékenyebb mint tegnap. Hát igen, ha eredményeket akarunk, annak ára van ;)

    VálaszTörlés
  3. csiszolni kell a teknicset, mert ennek nem szabadna fájni!

    VálaszTörlés
  4. MáT:

    jaja, az lesz, muszáj csiszolni...
    A vége felé, amikor fogyott el a szufla, akkor a bal kéznél tényleg brutál romlott a technika, és sokszor átcsapodott a bell. Így egyértelmű honnan szereztem az érzékeny foltot. Jobb kéz nem gond, ballal jóval bénább vagyok.
    Nameg az RKC bell nekem pont a csontot éri, és nem az alkaron fekszik fel, szóval így könnyebb volt fájdalmas pontot szerezni.

    VálaszTörlés
  5. Ne magyarázzuk túl kérem szépen, szívesen adok különórákat :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem az RKC bellek faszásabbak, mint az elite! A régi classic 24-esem is olyan jóféle...

    VálaszTörlés
  7. Óhh, hát Öntől Mr. Lukács "Herkules" Imi szívesen tanul bármikor az ember ;-)
    Megnéznék egy Alcatrazban készült Luki Snatch intro videót ;-)

    VálaszTörlés
  8. Lacee, tényleg még masszívabbnak tűnnek az rkc bellek, mint az elite. Meg a felületkezelés ellenállóbb, és snatchnél jobban is csúszik.
    Az meg egy dolog, hogy a val csuklómat összebaszta kicsit, de abban meg én voltam a hunyó.
    Mondjuk sok viszonyítási alapom nincs, így nekem bőven bejönnek az elitek is, amire én használom arra meg főleg.

    VálaszTörlés