2010. május 11., kedd

Traxi edzése:

A: Szakítás ölből (Hang Power Snatch) gyakorlása 2x5@45kg ; HPS+OHS 2x5@45kg / pihenőkben 10xSwing 25kg DB
B1: KTE 2x10
B2: Invertált hasprés gyertyába kinyomva 2x10 (remélem valamennyire érthető)
C: Gladitor Press 2x12-12

MetCon:

5kör időre
7 Thruster 16kg-16kg DB
11 burpee

Eredmény: PR 7'54" (8'34")

Abszolút nem számítottam rekordra, én most a blogírás közben szembesültem a helyzettel! Nagyon szenvedősen ment, majdnem feladtam a 2. kör után! Kezem hál' Isten jól bírta a terhelést!
Mai edzés összeállításában gyíkarc MáT is segédkezett!
Megérkezett a SMR hengerem azonban csak holnap tudom átvenni, este fel is avatom!

2 megjegyzés:

  1. Trax, nagy gratula a PR-hez! Akkor mégsem azt csináltad, amit feladtam?! ;-)
    Kezed hány százalékos volt?

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    A kezem edzés közben nem fájt, este éreztem minimálisan, de a kippingnek még nem merek nekifutni!
    Azért nem csináltam az általad ajánlott MetCont, mert az ölből felvételnél viszont éreztem a kezem! Ezzel a thrusteressel jobban jártam ;-)

    VálaszTörlés