2010. május 4., kedd

Délelőtt MáT-val megbeszéltük hogy délután kocogunk egy lightosat a pályán, de ez a buzi eső megint közbeszólt, úgyhogy terem lett belőle viszont oda csak egyedül mentem!

Mivel már elég régóta kímélem a kezem gondoltam egy picit megterhelem!

A: Fekvenyomás 1x10, 1x9, 1x8 / 90kg
B: DB Military Press 1x8-8@16kg; 1x8-8@18kg; 1x8-8;20kg
C: Kipping
D: Letolás csigán 1x8@60kg; 2x8@70kg

Nagyon nehezem ment minden, érzem hogy régen csináltam ilyen feladatokat, de a nagyobbik baj az hogy kippinget egyáltalán nem tudok csinálni, mert még mindig fáj a kezem! Próbálkoztam az invertált evezéssel is, de az is fájt! Ez megy már több mint egy hónapja naponta 2x kenem mindenféle kenőccsel (Richtofit, Diclofenac), de úgy néz ki nem hat! Szerintem levágom és szerzek egy bionikus kart (TB talán támogatja) és akkor legalább meg tudom csinálni az egykezes húzódzkodást!
MetCon kimaradt a fentiek után elment a kedvem az egésztől! A továbbiakat nem tudom...

MáT:

Qrva lusta voltam, meg az idő is sza, meg a csillagok is úgy álltak, szóval extra pihinapot terveztem. Aztán akarva akaratlanul is a neten mindig beleütköztem vmi kis motiváló hatású témába, így nem úsztam meg mozgás nélkül.
Nem volt vadállat durva, de eszméletlen jól esett, és keményen megizzadtam benne.

Bemelegítés

Majd nem MetCon tempóban, de igyekezve a következő program:

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1@ Push Press 24kg KB
5x Haskerék térden a szünetekben


Össz: 55x Push Press/kar, 50x Haskerék

Nyújtás.

Holnap céges foci, csütörtökön kispályás bajnoki meccs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése