2010. május 20., csütörtök

Sopronban nyílt egy új konditerem Speed Fit néven! Régi barátom és volt csapattársam ott személyi edző! Ez volt az első alkalom hogy egy hozzáértő segítségével mozgattam át magam! Eddig is tisztában voltam vele, hogy sok mindent nem tudok az edzés ezen műfajáróll, de ez a mai nap megmutatta mi is a lényeg! Rengeteg plusz információt szívtam magamba, bízom benne hogy kapok még a későbbiekben egy kis utánpótlást is!

A: Felmérés
(10x guggolás előre néző lábfejjel kéz a fül mellett kinyújtva)
Eredmény nem volt rossz, pontosan elhangzottakat nem tudom leírni, hülyeséget pedig nem akarok írni! Ezek után elkerült egy fittball!

B: Fittball:
elég sok alapgyakorlatot csináltunk a labdán, ami külső szemlélő számára könnyűnek tűnik, pedig nem az!! Olyan izmokat mozgattam meg melyeket soha vagy csak nagyon ritkán! Ezeket itthon is meg fogom próbálni, nagyon jó stabilizációs gyakorlatok!

C: Nyújtás:
nagyon jó esett, bár néha kellemetlen volt de ez nem számít!


A MESTER: Csak ajánlani tudom mindenkinek, biztos vagyok benne hogy Sopronban nincsen senkinek olyan referenciája mint Neki! Mellesleg SMR szakértő aminek nagy hasznát vesszük MáT-val!Kattints a képre a jobb ha jobb minőségben is látni szeretnéd!

P.S.: Holnap délelőtt kórház (ha minden jól megy) lökéshullám kezelés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése