2009. november 11., szerda

Bemelegítés+váll rehab

Elemelés:

2.nap RSPG
6x2 ; 1RM 80%
Traxi: 125kg
MáT: 120kg (60kg-5; 90kg-3; 100kg-2; 110kg-1)

Kiegészítő gyakorlatok:

Traxi:
A: Front Plate Raise 3x12; 20kg
B: Face Pull 3x12; 40kg
C: Weighted OH Sit Up 1x15; 5kg, 2x15; 10kg
D: Russian Twist 3x20@; 10kg

MáT:
A: Hídtartás: 2x/90"+60"
B: Oldalsó hídtartás: 1x60"@

MetCon:

10 kör
10x Lengetés 25kg
Burpee (körnek megfelelő számú)

Eredmény: 8'29" PB (10'17" 09.10.12)

Levezetésként:
Vádlitartás ülve 2x45"; 40kg

MáT:
edzés után rohantam tornatermi céges focira. Nagyon jól esett, jól ment a játék.

3 megjegyzés:

  1. Traxi gratula a Metcon javításhoz! Ez már szép, ahhoz képest, hogy elemeltél előtte.

    Nekem sajna teljes csőd volt a mai edzés...már hétfőn éreztem kis kellemetlenséget az alsó hátamban, közvetlen a seggem felett :), és sajnos a mai elemelés közben is éreztem, pedig hétfőn, kedden aktívan nyújtottam ill. szivacshengereztem azt a területet. Szóval ennek is köszönhetően kicsit elhúzódott, míg lenyomtam a 6x2 ismétlést, és közben megjelen a vészjelzés a tenyerem miatt is...az elemelések, és a hétfői húzódzkodások miatt keményen fájt, felszakadás határán voltak.
    :-/

    Ilyenkor sajna szerintem pihentetni kell a dolgot, szóval olyan frankón belevágtam ebbe az RSPG-be, hogy a 2. edzésnap után abba is hagyhatom.

    Persze edzeni megyek, és igyekszem kiiktatni a derekat terhelő gyakorlatokat (basszus szinte minden: elemléstől kezdve a guggolásokon át a hasig) :-/

    Kezdtem formába lendülni, de most a motiváltság teljesen széthullott.

    A józan ész sajna azt mondja pihentetni kell :-/

    VálaszTörlés
  2. Burpee-k eszméletlen jól mentek, ennek is köszönhető az óriási rekord!!
    MáT használj Richtofitot vagy próbáld meg a Diclofenac-ot! Ma pedig semmi megterhelő mozgás!

    VálaszTörlés
  3. Szerdán emelni kellett volna az ismétlésszámon (6x3), pénteken fogom pótolni és hétfőn már 6x4 lesz. Remélem nem baj hogy kimarad egy pihenőnap (6x2)! Nem tudom egy héttel eltolni mivel a 6. hét vége pont karácsonyra esne!

    VálaszTörlés