2009. november 15., vasárnap

A pénteki elmaradt edzés és a szép idő örömére muszáj volt mozgolódnom vmit.

Lakásban nyitottam 10' SMR-rel, majd különböző bemelegítő gyakorlatokat, ugrálásokat, nyújtásokat, izületek átmozgatását toltam, majd Haskerék: 2x15.

Ezután go tu dö futópálya.
A bejárati kapu ferde és kicsit vastag, vmint mozgolódó keresztvasán nyomtam egy max-ot taktikai húzódzkodásból: 10 ism. lett, ami szar, de majd lecsekkolom, mennyit tudok teremben normál húzódzkodón...kevesebb ruhában ;-)
Majd laza kocogás 2km.

Hogy kerek legyen a dolog, lenyomtam a 4'-es fekvőtámasz tesztet: 78 ism. lett. Ez szintén szar, de legalább könnyebb ebből tovább fejlődni.
Végül váll, mell nyújtással zártam.

1 megjegyzés:

  1. Kicsit szedett-vedett edzés volt, de jól esett a testemnek. Fejben a motivációnak is zsólt, hogy "ez az, tolni kell tovább".
    Alsóhátamban a kis kellemetlen érzés néha bevillant, de úgy általában a mozgásban nem befolyásol. Azért nagysúlyos, kemény terhelést jelentő gyaksikkal még nem bombázom magam egyből...

    VálaszTörlés