2012. december 11., kedd

Pihi és tojáspizza

A megunhatatlan...

4 megjegyzés:

  1. hu ez jo magyarosnak néz ki :P :D össze is futott a nyál a számba...
    az Éva nekem azt csirkemelles ananászos cukkinis cuccot csinálta,1 orája ettem belöle de már éhes vagyok...annyira nem jött be :D...
    gondolkodom ezen a tojáspizzán... :D
    jó étv! ;)

    VálaszTörlés
  2. Recept kéne, nagyon jól néz ki folyik a nyálam!!

    VálaszTörlés
  3. na hi! max a hagyma miatt lehet magyaros, de az olivabogyó miatt nem nagyon.
    Pár posttal lejjebb már írtam, hogy csináltam. Akkor is volt kép.
    A harcosoketrendje.blog.hu-n pont ez van legfelül pontos leírással.

    Annyi, hogy én máshogy csinálom...
    olivaolaj a serpenyőbe, majd 6-10 tojás egyben ráönt, aztán majdnem egyből simán elkezdtem rápakolni a cuccokat. Ez mehet egyéni ízlés szerin... paprika, hagyma, olivabogyó, szalonna, alma, stb, aztán a végén sajt a tetejére. Aztán ezt így érzésre sütni, ameddig jó nem lesz,meg nem sül a tojás.

    Kb ennyi. Remélem még időben, és nem döglöttél éhen ;-)

    VálaszTörlés
  4. ...ja, egyébként azzal a cukkinis ananászos cuccal én is szemeztem már. Ha keveset eszel belőle, akkor tuti kevés :P

    VálaszTörlés