2012. december 13., csütörtök

Mai szösszenet.....

A: Bemelegítés

B: Tarkón guggolás: 2x10-2x10-2x10-5-7-3 / 40kg-60kg-80kg-90kg-90kg-100kg

C: WOD

50 Wall Ball 9kg
25 C2B
40 Wall Ball
20 C2B
30 Wall Ball
15 C2B
20 Wall Ball
10 C2B
10 Wall Ball
5 C2B

Eredmény: 19'55"

Guggolás sokat kivett, már a 60kg-nál teljesen beállt a combom. Hárman voltunk fiúk Ők simán tolták a 10 ismétlést 100kg-ba! Kicsit zavart, hogy nekem nem ment annyira.

WODról nincs mit mondanom mocskos kurva szar volt, főleg a tegnapi kis MetCon és a mai guggolás után. Combom elszáradt levegőt alig kaptam, húzódzkodást négyesével bírtam csinálni, kikészültem. Volt egy pont amikor az is megfogalmazódott bennem hogy többet nem megyek CF edzésre, de a végén jött a biztatás és nagyon jól esett. Srácok 13' perc környékén végeztek.

Holnap kosármeccs...

1 megjegyzés:

  1. Ezen volt az Ákos is?...bár, ha jobban belegondolok, akkor nem biztos. Ennyi húzódzkodás mellett ô sem végzett volna 13perc környékén.
    Amúgy hányadék egy metcon... Gondolj bele, a régi PR-ed kippingben azt hiszem 24, és akkor csak azt csináltad. Itt meg jól le is fárasztottad magad, és az elsô két kör húzó PR környéki.

    Hogy a guggolás nem ment, az szerintem normál. Ahogy az edzéseidet olvasom, hát kb semennyire nem guggoltál nagy súllyal 5 ismétlésnél többet.
    Hiába húzódzkodok én is 40kg felett, a súly nélküli taktikai maxom szerintem talán 12-15ismétlés.

    Na látod, tudlak én motiválni, hogy mindent megmagyarázok ;-)

    CF edzésre meg menj nyugodtan. Bár én még most is azt mondom, hogy túl sok újat nem mutatnak, és teremben ingyen is szarrá tudom szopatni magam :)))
    Oké, tudom, vannak speckó eszközök, meg csapatban jobban húzzák az embert.

    Sok a duma. Lényeg, hogy toljad, toljad.

    VálaszTörlés