2012. december 10., hétfő

A: Bemelegítés

B: Egylábas guggolás gyakorlás

5x8 Padra leülve
4x5 Kapaszkodva

C: MetCon

5 kör

10 Elöl guggolás 40kg
8 Húzódzkodás
5 Burpee

Eredmény: 11'25"

Eredetileg 15' AMRAP lett volna, de inkább gondoltam csinálok 10 kört amiből végülis 5 kör lett! Tüdőmet kiköptem.
Mostanában nem igazán akarnak összeállni az edzések úgy érzem a motiváció egy picit alábbhagyott. Ja, és frusztrál hogy mocskos mód gyenge vagyok. Fejben jó lenne egy picit összeszedni magam!

Holnap folyt köv.... úgy tervezem

3 megjegyzés:

  1. Mester, ki más okoskodjon, ötleteljen, mint én...

    Egy tipp. Eszti a terhesség után, mikor újra nekiállt futni, szándékosan nem nézte az órát, hanem jólesően csinálta.
    Ne nézd azt a k. időt! Akkor rajtad van a nyomás, hogy mennyit kéne, hogy kéne, és ha közben érzékeled, hogy nem elég jó a forma, nem megy, akkor nagyobb az esély rá, hogy feladd.
    Nyomd idő nélkül, és 2 hetente csinálj 1-1progit, mindegy, hogy melyiket, és időre. Mint a könnyű erőben szinte... csinálgasd az edzéseket, metconokat. Csináld végig őket, akár butított metconokat, és 2 hetente nézd meg, hol is tartasz, hol jársz. Így hidd el, hogy javulni fogsz, és mérhető lesz a fejlődés! Addig meg nyomás nélkül szabadon tudsz edzegetni.
    Nehéz az, hogy meló után odamegy az ember, és még ott is nyomás alatt van, mert bizonyítani kell.
    Bocs, de máshogy nem tudlak motiválni, és ha így próbálod, akkor szerintem jobb lesz.
    Persze ez csak tipp...

    VálaszTörlés
  2. Kösz Mester!

    Igazad van, de Te is tudod a MetConoknak mi lényege! Ha idő nélkül csinálod akkor többet lazsálsz nagyobb pihit engedsz.
    Egyébként a mailedet pont a mai MetCon előtt olvastam...

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy a metconnak az idő a lényege, de ha azt vesszük, akkor a futásnak is...
    Mégis az elején szerintem jobb lenne anélkül csinálni. Biztos, hogy többet fújnál, de mivel metcon, ezért igyekeznél úgyis, és a végére kidöglenél, és hozná kondit. Szimplán annyi, hogy nem lenne rajtad a nyomás fejben, és ez fontos. Aztán, amikor már megy, és hetente-kéthetente jobbnál jobb eredmények jönnek, akkor mehetne élesben.

    Ha újrakezdeném, én így csinálnám, de főleg az olyan tényezők miatt, amik téged gyűrnek most. Motiválatlanság, gyengeség, nem megy.

    VálaszTörlés