2012. december 12., szerda

Ma újra edzés...

A: Bemelegítés

B: Fekvenyomás: 5-5-4-4-2-2 / 90kg-95kg-100kg-100kg-105kg-105kg

C: MetCon

5 kör
7 Húzódzkodás
7 Thruster 35kg
7 Burpee

Eredmény: 11'18" (PR 7'28")

Mindenképp meg akartam csinálni ezt a WODot viszont annyi hiba történt hogy a 3-4 kör környékén elvesztettem a fonalat, így lehet hogy az 5 az 6 kör lett! Időeredmény alapján lehetséges, mert úgy éreztem hogy jól ment, de azért a végén megint jött egy kis fetrengés!

Ma korábban mentem edzeni egyből munka után, így jobb volt mivel nem volt lehetőségem itthon lepunnyadni.

Holnap CF edzés!!!

1 megjegyzés:

  1. Na ez is megint egy ritka gyilok metcon. Grat, hogy végigtoltad.
    Kb ez lett volna a következő, amit okítottam volna, hogy ha időben érsz haza, és megvan a felügyelet a gyerkőcre, akkor a legjobb, ha az ember egyből megy.

    VálaszTörlés