2012. december 10., hétfő

Hétvége


...sajnos nem lehet gratulálni, mert egyik próbálkozást sem adtam meg magamnak.
Az első próbálkozásnál az állam épphogy a rúd felett volt, de nem tudtam rátenni, a nyakam meg vhogy nem nyújtottam, szóval nem lett meg. Utána nem is mondtam szépeket :)
A második próba is hasonló volt, de ott vhogy belerúgtam egy kicsit, és úgy meg azért nem ér.
Ja, 45kg-ról volt szó, szóval marad a januári 44-es PR
Nem örültem...

Viszont délután egykezes gyakorlatokkal "bemutatóztam" a családnak, és jól ment nagyon. Egy kézzel félig leengedtem magam, ott megtartottam magam, és meg tudtam indítani vissza a mozdulatot, ami haladás, fejlődés mindenképp. Majd utána szépen lassan visszaengedtem magam úgy, hogy majdnem minden ponton meg tudtam állni. Ez tetszett nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése