2010. január 2., szombat

Az év első edzésére készülök. Egy itthoni "szobaedzés" lesz.

Előtte felpörgetésnek két link:
http://www.youtube.com/watch?v=xJ27XzR3HJc
http://www.youtube.com/watch?v=UHBmb4kwvk0&feature=related

Alapos bemelegítés izületek átmozgatásával, dieselcrew-féle alsóhát bemelegítő gyakorlatok, majd "quick mobility play" video nagyjából lekoppintása.
Ezután gumiszalaggal vállrehabos gyakorlatokat végeztem, megspékelve scapula fekvőtámaszokkal.

Az edzés további része elég "gay" lett... :-)
Eszti Karácsonyra aerobic dvd-ket kapott, és volt köztük egy 40'-es Béres Alexandra edzés... :-) Már most röhögök, de belenéztem, mind a címe, mind a gyaksik, mind a Szandra ;-) jók voltak, ezért végiggyűrtem.
Címe: "Súlykontroll, balansz edzés"
Elsősorban az alsóhátat erősítő, nyújtó, egyensúlyozó gyaksik miatt csináltam végig, egyfájta lower back rehab-nak szánva. Tök jó volt, jól bírtam, de voltak ilyen tipikus női gyakorlatok, koncentráltan seggre...na ezeknél égett már a kis 3.14csám :-)))

Utána nyomtam 5 x 20 fekvőtámaszt, majd még gumiszalaggal csináltam alkarerősítő gyakorlatokat.

Hétfőn teremben jóval keményebb folytatás...

Részemről újévi fogadalom nincs. Vannak elképzelések, vágyak az edzésben, amiért mindent meg is fogok tenni.

2 megjegyzés:

  1. Húh, van még hova fejlődni :O Brutálisak!
    ahogy a youtube-on a kommentelők is, én is néha megkérdőjelezném a szabályosságot, de ennek ellenére brutálisak.
    Bionic-ot szabályosabbnak érzem mind a thruster-nél, ahol szépen megvannak fent a lock out-ok, és a húzódzkodások is jobban rúd felett vannak.

    VálaszTörlés
  2. Pont ezeket írtam volna...a számból írtad ki a szót:)

    VálaszTörlés