2010. január 28., csütörtök

Ákos, MáT edzése

Bemelegítés+vállrehab

A: Taktikai húzódzkodás súllyal:
Ákos: BW-3; 8kg-3; 10kg-3; 14kg-2x3
MáT: BW-3; 10kg-3; 14kg-3; 18kg-3; 20kg-3;
- bicepszfogású húzódzkodás: 35kg-2x1

B: Ülővádli: 30kg-2x15
C: Térd a könyökhöz: 2x15

MáT MetCon:
10 x lengetés 25kg DB
1 burpee
10 x lengetés 25kg DB
2 burpee
10 x lengetés 25kg DB
3 burpee
...
10 x lengetés 25kg DB
10 burpee

Idő: 7'14" PR

Rossz volt, fetrengtem a végén, mint egy hülyegyerek, de volt már rosszabb is. Közben elbizonytalanodtam egyet, hogy az 5 burpee-s kört kétszer csináltam, de vszínű nem, mert akkor túl durva PR lett volna. Azért vmikor neki kell majd mennem megint.

D: Superman-tartás +5kg-val: 1'

Nyújtás.

Ákos futott, Misi és Varsy is megérkezett közben, őket most nem jegyeztem.

2 megjegyzés:

  1. Csilloxom csak 9 másodperccel maradt le:)

    VálaszTörlés
  2. tudom, olvasgatom Csillox blogját is ;-)...bár őt is más dimenzióba sorolom, mert te edzed. Mit is mondott rád Luki, UFO, na Csillox olyan lányban ;-) Abszolút pozitív értelemben mondom persze.
    Magam mellett beszélek, hogy 25kg-val nehezebb mint 24-gyel a fizika törvényei szerint ;-), meg hát a DB-t nem swingre találták ki ;-)
    ...mi van még...ja, igen, ahogy írtam, lehet kétszer csináltam 5x burpee-t, ami plusz 10 swinget jelent. De ez csak lehet ;-)

    1 szó mint 100, kemények vagytok, és én hamarosan megcsinálom a progit, hogy nehogy má' egy lány.... :DDD

    VálaszTörlés