2010. január 4., hétfő

Traxi, Varsy edzése:

Fekvenyomás:

5x8-10/60kg

10x20 kg
10x60 kg
8x90 kg
6x100 kg
5x110 kg
2x120 kg
2x125 kg
8x100 kg / 2' pihi

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Goblet guggolás 3x15-25 kg; 16 kg
B: W lehúzás csigán 3x10-30kg; 20 kg
C: Front Plate Raise 3x10-20kg; 10 kg
D: Haskerék 1x25; 1x15
E: Oldalsó hídtartás 2x45"@ Varsy is ennyit csinált

MetCon:

10 kör
10x Lengetés 25kg
Burpee (körnek megfelelő számú)

Eredmény: 8'40"

Varsy MetCon:

7 kör
7x lengetés 14kg
Burpee (körnek megfelelő számú)

Eredmény: 4 kör után feladta

MáT, Ákos edzése:
Mi is voltunk...ugyanott, ugyanakkor ;-)
Varsy-nak üdv a csapatban. Be is szóltak, hogy "ahelyett, hogy fogynának, inkább többen lesznek ezek a krisszkrosszosok"...persze abszolút jó értelemben. :-)

Szóval bemelegítettünk, aztán gyorsban végignyomtuk DieselCrew-féle gyors 3 ismétléses vállrehabos programját.

MáT:
Elemelés gyakorlás: 20kg-10; 50kg-8; 80kg-5x6-8 -> nem számoltam az ismétléseket, csak a szabályosságra próbáltam figyelni. Belégzés, hát megfeszít, és a talajt próbálom "eltolni" magamtól, minthogy felhúzom a súlyt. Tetszett!

Ákos:
Fekvenyomás egykezessel ferdepadon: áj dont nó...25kg-ig ment fel

Metcon:
MáT: rövidített Barbara, "csak" 3 kör (3' pihi):
- húzódzkodás 20x
- fekvőtámasz 30x
- felülés 40x
-guggolás 50x

Idők: 3'31"; 5'14"; 6'14" -> megdöglesztett, kinyírt, kicsit fájt is a fejem

Ákos: módosított, rövidített Barbara 3 kör (3' pihi):
- húzódzkodás 10x
- fekvőtámasz 20x
- felülés 30x
- guggolás 40x

Időket nem mértünk.

Végén nyújtás.

4 megjegyzés:

  1. Újabb taggal bővült kis CF csapatunk! Régi cimborám még anno 10 éve együtt kezdtünk el edzeni!
    Még rá kell éreznie a dolgokra, de ismerem fejlődőképes! Ezzel a MetCon-nal egy picit beledobtuk a mélyvízbe! Hányingerre hivatkozva előbb befejezte! Majd hozzászokik az érzéshez!

    VálaszTörlés
  2. MetCon nagyon fájdalmas volt bíztam benne hogy be tudok férni 8'-en belülre! Most érzem az ünnepek mellékhatását! Tüdőm nagyon odavolt a feladat végén!

    VálaszTörlés
  3. Hát én is kihajtottam magam. Fájt is utána kicsit a fejem. Nem is vagyok mérges, hogy nem toltam végig az 5 kört. Ezek után úgy érzem, hogy ahhoz még talán kevés vagyok.
    3. körben a legszarabb a felülésnél volt...úgy be voltak durranva a karjaim, hogy azt sem tudtam, hova tegyem őket.
    Megnézem, hogy az első körrel hova vagyok jó, mert azt szerintem megállás nélkül küldtem végig. A sebességet, viszont lehetne fokozni még.
    Lábam természetesen nem volt beakasztva felülésnél.

    VálaszTörlés
  4. ja, 2. körnél kesztyűben toltam a pull up-okat, hát igen szar volt. Csúszott, vastagabb fogás. Nem is ment a 20egyben. 3. körben kesztyű nélkül ismét, már végigpörgettem.

    VálaszTörlés