2010. január 10., vasárnap


A tegnapi edzés kimaradt, ezért Ákossal lenéztünk egyet.
(Traxi, nem szóltam, mert 3napot végignyomtál zsinórban.)

Gyors bemelegítéssel, és egy rövidebb vállrehab programmal kezdtünk.

Elemelés: szabályosságra figyelve, párhuzamos fogással
MáT: 50kg-10; 70kg-8; 80kg-6; 90kg-5; 100kg-2x5
Ákos: 50kg-10; 70kg-8; 80kg-6; 90kg-3x5

Utána kiegészítők nélkül Traxi csüt-i Metconját csináltuk meg.
Ákos kezdett...

Metcon:
5 kör:
- 7 húzódzkodás
- 7 Thruster 35kg
- 7 Burpee

Idő:
Ákos: 10'11"
MáT: 7'47"


Az első körök természetesen flottul mentek, de aztán nagyon elkezdett fájni, és elfogyott a szufla. 8'-on belül akartam megcsinálni, ami bejött, de azért a mostanában már túlságosan sziporkázó Traxi idejét is haza akartam vágni ;-). Ez nem sikerült, de nem zavar, mert ennyit bírtam, kihajtottam magam. Közben néha négykézláb fújtam kicsit, a végén meg ugyanúgy mint Ákos, a földön zihálva forgolódtam, és kerestem a levegőt. Pedig a napokban néztem Mikko Salo, a 2009-es Crossfit Games férfi győztesének Fran videoját, ahogy a végén nem omlik össze a földre fetrengeni, mert, ahogy mondta, az a gyengeség jele...
Na akkor én rohadt gyenge vagyok ;-)

4 megjegyzés:

  1. A kép teljesen jól tükrözi a MetCon utáni perceket!!
    Gratula az eredményekhez! MáT, szerintem tudsz Te ennél jobbat is , de büszke vagyok, ebben a MetCon-ban én tartom a helyi rekordot egy rövid ideig!

    VálaszTörlés
  2. Régen voltam már ilyen szarul. Elég sokáig vergődtem utána a padlón.
    Ez a "hülye" Ákos meg mondta is edzés után, hogy múltkor irigykedve is nézett rád, ahogy kihajtottad magad, mert neki régen volt már ilyen tipikus "hányáshatáros" crossfites érzése...
    Hát most megkapta a gyerek ;-)

    VálaszTörlés
  3. ...egy jó ideig te tartod a rekordot, mert nem mostanában fogom én sem megcsinálni ;-)

    Egyébként úgy érzem mindent beleadtam, és nem nagyon maradt a tárban enerdzsi, szóval kell itt fejlődni, erősödni ahhoz, hogy legközelebb megdöntsem.

    VálaszTörlés
  4. MetCon után földön fetrengeni? Tiszta szégyen... nem is tudom hogyan kell :D Bár asszem ebben én profibb vagyok bárkinél :D

    VálaszTörlés